سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی سامانه ثبت تخلف سرعت در جاده ها‌ی مازندران

۵۰ سامانه ثبت تخلف سرعت سال جاری در جاده فرعی و اصلی مازندران نصب و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محسن هاشمی رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از نصب و راه‌اندازی ۵۰ سامانه ثبت تخلف سرعت سال جاری در جاده فرعی و اصلی استان خبرداد و گفت: این سامانه‌ها در جاده فرعی و اصلی و محور هراز، ساری ـ. کیاسر و محور ساری ـ. دریا و بابل ـ. بابلسر به این سامانه‌ها مجهز شده با بهره برداری از این سامانه‌ها تصادفات در جاده‌های استان کاهش یابد.

وی با بیان اینکه ۵۶ سامانه ثبت تخلف سرعت در در جاده فرعی و اصلی استان نصب شد افزود: سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ از دلایل اصلی وقوع تصادفات فوتی و جرحی در استان است.

رییس اداره مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تصریح کرد: با استفاده از سامانه‌های هوشمند حمل و نقل مختلف سعی بر نظارت مداوم و مستمر بر شرایط ترافیکی، جوی و حوادث جاده‌ای تلاش می‌شود با ایجاد ارتباط بین نهاد‌های مسؤول در جاده و تحلیل و ارزیابی پارامتر‌های ترافیکی مانند میزان تردد، سطح سرویس، ساعات شلوغی و سرعت تردد در محور‌ها سهولت و ایمنی را افزایش دهیم.

وی گقت: در این زمینه ۴۵ سامانه نظارت تصویری، ۱۰۲ دستگاه ترددشمار برخط، دو دستگاه سامانه توزین درحال حرکت و دو دستگاه تابلوی ترافیک نما نیز بکار گرفته شده است.

انتهای پیام /آ

سرعت غیرمجاز از دلایل اصلی تصادفات در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.