سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح بیش از ۳۰۰ طرح در هفته دولت

همزمان با هفته دولت، ۳۲۳ طرح عمرانی، آموزشی، خدماتی، ورزشی و فرهنگی در فارس، افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عنایت الله رحیمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت، ۳۲۳ طرح عمرانی، آموزشی، خدماتی، ورزشی و فرهنگی در فارس، به بهره برداری می‌رسد، اظهار کرد: برای افتتاح این طرح‌ها ۲ هزار و ۵۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: در این هفته، ساخت یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان طرح آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه آب آشامیدنی شهر‌ها و روستا‌ها ۵۲ طرح با صرف ۶۱ میلیارد تومان هزینه افتتاح می‌شود، ادامه داد: ۱۳۲ طرح در زمینه برق رسانی با صرف ۲۳۸ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

معاون عمرانی استانداری فارس اضافه کرد: ۱۴ طرح در زمینه ساخت بزرگراه‌ها، راه‌های اصلی و فرعی و روستایی و عشایری با صرف هزینه ۱۵ میلیارد تومان آماده بهره برداری است.

رحیمی تصریح کرد: همچنین ۱۶ طرح در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی هنری، و مراکز آموزش عالی با صرف هزینه ۱۰۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: در امور بهداشتی و درمانی ۸۱ طرح با ۵۹ میلیارد تومان هزینه و در زمینه عمران شهری و روستایی ۵۱۹ طرح با صرف هزینه ۲۰۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس بیان کرد: در زمینه امور مسکن شهری و روستایی ۱۵۶ طرح با صرف ۲۸۷ میلیارد تومان و در امور ورزش و جوانان ۴۴ طرح با صرف ۲۳ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری می‌رسد.

رحیمی افزود: همچنین ۱۴۰ طرح در زمینه‌های عمرانی، زیربنایی، خدماتی و رفاهی با صرف هزار و ۴۹ میلیارد تومان هزینه افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: ۱۶۹ طرح هم در زمینه‌های اشتغال زایی، تولیدی، صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدماتی با صرف ۵۵۹ میلیارد تومان هزینه در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ن

بهره برداری از طرح های مختلف عمرانی، آموزشی در هفته دولت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.