سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو کشته و 23 مصدوم در چهارحادثه تصادف در استان اصفهان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از کشته شدن دو نفر و مصدومیت 23 نفر در چهار حادثه تصادف درنقاط مختلف استان خبر داد.

غفور راستین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به وقوع تصادف سواری پیکان با سواری پراید در شهر لنجان در ساعت 11:43 روز چهارشنبه اظهار کرد: در این حادثه 4 مرد و 2 زن مصدوم شدند که  اورژانس 3 نفر از مصدومان را به بیمارستان شهدای لنجان منتقل کرد و 3 مصدوم دیگر فقط درمان سرپایی شدند.

وی همچنین از حادثه دیگری در منطقه چادگان خبر داد و گفت: سواری پژو پارس و سواری پژو 405 در ساعت 11:05 دقیقه روز عید قربان با هم تصادف کردند که این حادثه 6 مصدوم بر جای گذاشت.

راستین با بیان این که در بین مصدومان یک کودک حضور داشته و 5 نفر دیگر همگی مرد بودند، خاطرنشان کرد: یک دستگاه آمبولانس 115، 3 نفر از مصدومان را به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل کردند و برای 3 نفر دیگر درمان سرپایی انجام دادند.

وی حادثه دیگری را در روز عید قربان اعلام کرد و اذعان داشت: در ساعت 14:53 در محور تیران-سامان کامیون با پژو پارس تصادف کرد و 4 مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان این که فرد متوفی زن بوده ، 3 نفر از مصدومان مرد و یک نفر زن بوده است، اضافه کرد: 3 کد اورژانس 115 از تیران و سامان و گروه امداد از هلال احمر رضوانشهر در محل حادثه حاضر شدند و 4 مصدوم حادثه را به بیمارستان بهنیا تیران منتقل کردند.

راستین در ادامه از حادثه دیگری در ساعت 17:04 روز عید قربان خبر داد و یادآور شد: در محور داران-تیران، حادثه واژگونی سواری پراید اعلام شد که این حادثه 7 مصدوم و یک کشته داشت.

وی با بیان این که 4 زن و 3 کودک مصدوم شدند و یک زن جان خود را از دست داد، تأکید کرد: 2 کد اورژانس 115 از سه‌راهی سد و گروه امداد از هلال‌احمر روستای «کرد علیا» در محل حادثه حاضر و 7 مصدوم حادثه به بیمارستان «بهنیا» تیران منتقل شدند.

انتهای پیام/م

چهارشنبه روز پرحادثه تصادف در استان اصفهان

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.