سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و کلنگ زنی ۱۲۶ پروژه هفته دولت در زاهدان

سرپرست فرمانداری زاهدان گفت: ۱۲۶ پروژه با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شهرستان زاهدان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ابوذر مهدی نخعی سرپرست فرمانداری زاهدان  در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری زاهدان، اظهار داشت: نامگذاری هفته دولت اقدامی نمادین برای ارائه گزارش خدمات دولت به مردم و همچنین ارج نهادن به کارمندان است.

وی ادامه داد: در هفته دولت ۹۸ پروژه در شهرستان زاهدان با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود که از این تعداد ۸۲ پروژه توسط دولت و ۶ پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شده است.

سرپرست فرمانداری زاهدان تصریح کرد: از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح ۱۰ پروژه با اعتبار ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مربوط به روستا‌های این شهرستان است.

وی همچنین از کلنگ زنی ۲۸ پروژه با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و گفت: کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت کتابخانه، بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی و کشتارگاه صنعتی در زاهدان از جمله برنامه‌های این هفته در زاهدان است.

نخعی تصریح کرد: موقعیت و جغرافیای انسانی زاهدان به گونه‌ای است که سبب شده تا این شهر کارکرد‌های ملی داشته باشد.

وی با بیان اینکه زاهدان لنگرگاه توسعه جنوب شرق کشور است، اظهار داشت: ظرفیت‌های این شهر بدون برنامه ریزی، مشاوره و نقد رسانه‌ها از قوه به فعل تبدیل نمی‌شود.

سرپرست فرمانداری زاهدان ادامه داد: وجود اقوام و مذاهب مختلف یکی از ظرفیت‌های شهر زاهدان است.

وی افزود: در این شهر با وجود تفاوت‌های شکلی در ظاهر شاهد وحدت و همدلی هستیم که این ویژگی در ایران اسلامی مثال زدنی است.

نخعی از انتقاد و پیگیری رسانه‌ها استقبال کرد و گفت: به طور قطع مطالبه گری و درخواست نخبگان و رسانه‌ها در فعلیت بخشیدن به ظرفیت‌های این شهر موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ع

افتتاح طرح های دولت در زاهدان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.