سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا - اندونزی؛

خلج: توانستیم با اقتدار تیم ملی کبدی تایلند را شکست دهیم

بازیکن تیم ملی کبدی بانوان گفت: توانستیم با اقتدار تیم تایلند راشکس دهیمو به کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ امیدواریم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غزاله خلج بازیکن تیم ملی کبدی بانوان پس از پیروزی در برابر تیم تایلند گفت: به کسب مدال طلاک در این دوره از بازی های آسیایی جاکارتا 2018 خیلی امیدوار هستیم.

او در ادامه افزود: اگر به همین صورتی که در مقابل تیم تایلند بازی کردیم فردا مقابل تیم هندوستان هم همین طور بازی کنیم با اختلاف تیم هندوستان را شکست خواهیم داد و پس از پانزده سال مدال طلا را در فینال برای ایران کسب خواهیم کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

خلج درباره دیدار نیمه نهایی مقابل تیم تایلند گفت: قبلا 2 بار به تیم تایلند باخته بودیم و استرس زیادی داشتیم اما با توکل بر خدا و تلاش همه بازیکنان و پس از هشت ماه تلاش سخت توانستیم با اقتدار تیم تایلند را شکست دهیم.

بازیکن تیم ملی کبدی بانوان گفت: در دقایقی از بازی مقابل تایلند با اشتباه یکی 2 تا اشتباه فردی تیم تایلند امتیازش را به تیم ما نزدیک کرد اما با راهنمایی کادرفنی و تلاش مضاعف بچه ها دوباره اختلاف امتیازات بیشتر شد و توانستیم با اختلاف خوب تیم تایلند را شکست دهیم.


بیشتر بخوانید: صعود تیم کبدی بانوان ایران به فینال بازی‌های آسیایی


انتهای پیام/

تیم ملی کبدی بانوان مقتدرانه تیم تایلند را شکست داد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.