سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرد و غبار میهمان ناخوانده اصفهانی ها

گرد و غبار همچنان در مناطق شرقی استان اصفهان مشاهده می شود .

حجت‌الله علی عسگریان کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی جوی نسبتاً پایدار بر روی استان اصفهان حاکم است.

وی افزود : برای سه روز آینده در اکثر نقاط استان آسمان صاف و آفتابی است و گاهی وزش باد در بعدازظهرها پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به خروج گرد و غبار از منطقه مرکزی استان، گفت:  امروز با غبار صبحگاهی روبه‌رو بودیم و در روزهای آینده همچنان غبار صبحگاهی راخواهیم داشت و بهبود وضعیت هوا را شاهدهستیم.

وی با بیان اینکه گرد و غبار در شهرستان‌های کاشان، اردستان و نظنز نیز خارج شده است، ادامه داد: گرد و غبار همچنان در مناطق شرقی استان مشاهده خواهد شد و گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و غبار را در این مناطق شاهد خواهیم بود.

علی عسگریان با بیان اینکه دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات ۲۴ ساعت آینده به ۳۷درجه سانتی‌گراد می‌رسد، افزود: دمای هوای این شهر در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا نیز به ۲۱ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت آینده داران با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین و آران و بیدگل با دمای ۴۱ درجه سانتی گراد بالای صفر نیز گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.