سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

قطعات ماشین‌تان را در سامانه‌های استارت‌آپی به راحتی تهیه کنید

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به راه اندازی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید لوازم مخصوص ماشین خود را خریداری کنید.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در شرکت‌های دانش‌بنیان سبب رشد کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها  همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

یکی از استارت‌آپ‌ها سامانه‌ای را راه‌اندازی کرده است که بدون واسطه و با هدف ارتباط مستقیم میان خریدار و فروشنده فعالیت می‌کند و به مشتریان خدمات می‌دهد.

این سامانه برای خرید و فروش محصولات یدکی ماشین و قطعاتی که برای یک خودرو لازم است شروع به کار کرده است و انواع قطعات ماشین از جمله چراغ، لوازم یدکی، موتور و غیره را می‌فروشد.

در سامانه های استارت‌آپی کسب درآمد کنید

همچنین این استارت‌آپ فضایی را برای اشتغالزایی و کسب درآمد افراد فراهم کرده است به گونه ای که هر یک از فروشندگان لوازم خودرو می‌توانند در این سامانه وارد شوند و موجودی فروشگاه خود را نوشته تا دیگران آن‌ها را ببینند و خریداری کنند.

همچنین اگر به دنبال قطعاتی باشید که در بازار به سختی پیدا شود می‌توانید در این سامانه وارد شده و ثبت سفارش کنید تا کمتر از چند روز محصول مورد نیاز خود را پیدا کرده و خریداری کنید.

یکی از ویژگی‌های مثبت این سامانه آن است که در آن می‌توانید لوازم یدکی تمام ماشین‌ها را خریداری کنید یعنی از ماشین‌های لوکس گرفته تا ماشین‌های ساده در این سامانه مشتری دارند و بستری آسان برای رانندگان فراهم کرده است.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.