سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور سرپرست وزارت تعاون :

141طرح هفته دولت گرگان بهره برداری شد

به مناسبت هفته دولت و با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره برداری متمرکز از 141 طرح عمرانی، اقتصادی و صنعتی شهرستان گرگان مرکز استان گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان برای بهره برداری و اجرای این طرح ها 900 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستانی، استانی و ملی هزینه شده، 129 طرح از محل اعتبارات دولتی و مابقی با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شده است.

همچنین از دیگر طرح ها که با حضور محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید ، ساختمان اداری اداره کل بهزیستی گلستان است که این طرح در زمینی به مساحت 2 هزار و 75 مترمربع و در سه طبقه ساخته شده و دارای امکاناتی مانند تاسیسات سرمایشی و گرمایشی متمرکز، سالن های چند منظوره اجتماعات و تاسیسات دیجیتالی است.

احداث این ساختمان از سال 89 و با اعتبار 7 میلیارد ریالی آغاز ،اما در سال 91عملیات ساخت آن متوقف شد، ساخت این طرح سال 96 و با اعتبار 23میلیارد ریالی دوباره شروع و هم اینک به بهره برداری رسید.

همچنین ساختمان فوریت های پزشکی شهرستان رامیان در شرق گلستان به بهره براداری می رسد .

این طرح در زمینی به مساحت 700 مترمربع و زیربنای 320 مترمربع با تجهیزاتی مانند اتاق های جداگانه مددکاری مردان و زنان، سالن کنفرانس و آشپزخانه با صرف اعتبار 4 میلیارد ریالی ساخته شده است.

انتهای پیام /س

سفر سرپرست وزارت تعاون به گلستان

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.