سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی:

دفاتر رسمی نذورات آستان قدس در تمام استان‌ها ایجاد می‌شود

مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی گفت: تاکنون در ۱۴ استان دفاتر نذورات آستان قدس ایجاد شده که تلاش می کنیم طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان تابستان در تمامی استان‌های کشور راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علیرضا اسماعیل‌زاده مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی با اشاره به ایجاد دفاتر رسمی نذورات آستان قدس رضوی در ۱۴ استان کشور برای اولین بار، گفت: دفاتر نمایندگی به صورت آنلاین به سامانه جامع نذورات کل آستان قدس رضوی متصل هستند و کارشناسانی به منظور آموزش حضوری کار با این سامانه به متصدیان دفاتر اعزام شدند و سامانه جامع نذورات کل آستان قدس رضوی در این ۱۴ استان نصب و بطور نهایی مستقر شد.

وی افزود: هموطنان در سراسر کشور می‌توانند برای پرداخت نذورات خود به این دفاتر مراجعه کرده و در قبال پرداخت نذورات رسید آن را دریافت کنند.

مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: در این دفاتر بر اساس نیت نذر کنندگان رسید برای آن‌ها صادر می‌شود و نذورات حتماً در همان جایی که نذر کننده مشخص کرده هزینه خواهد شد و دیگر نذوراتی که برای صدقه، کمک به نیازمندان، انفاق، عقیقه و اشتغال‌زایی است که امکان هزینه در همان شهرستان را دارد، برای نیازمندان و  محرومان همان منطقه هزینه می‌شود.
 
اسماعیل زاده گفت: طراحی قبض‌های ثبت نذورات نقدی، غیرنقدی، قرآنی، اوراق بهادار و وجوه شرعی  برای دفاتر استانی انجام شده که سری و سریال تمامی این قبوض در سامانه جامع نذورات آستان قدس رضوی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام // ف. ش

دفاتر نذورات آستان قدس در ۱۴ استان راه اندازی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.