سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۸۱ طرح کشاورزی در فارس

به مناسبت هفته دولت از ۸۱ طرح کشاورزی در فارس بهره برداری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به بهره برداری از ۸۱ طرح در بخش کشاورزی گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۱۳ میلیارد و ۱۵۸ میلیون تومان دراستان به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۴۵۱ اشتغال جدید در فارس ایجاد می‌شود و ۹ هزار و ۵۴۰ خانوار از خدمات این طرح بهره‌مند می‌شوند، افزود: از ۸۱ طرح مذکور ۱۱ طرح در حوزه صنایع غذایی و تبدیلی، ۱۹ طرح در زمینه باغبانی، پنج طرح در زمینه امور طیور، هشت طرح در زمینه امور دام، پنج طرح در بخش آب و خاک و امور فنی مهندسی، زنبور عسل و کرم ابریشم و در زمینه‌های شیلات و ترویج هر کدام یک طرح افتتاح می‌شود.

قاسمی در ادامه با اشاره به طرح‌های مرتبط به دستگاه‌های وابسته تصریح کرد: اداره کل امور عشایر ۲۵ طرح و سازمان تعاون روستایی نیز شش طرح را در هفته دولت افتتاح می‌کند.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اضافه کرد: با هدف بزرگداشت هفته دولت مانند سال‌های گذشته، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه و حضور فعال در نمایشگاه توانمندی، عملکرد دستاورد‌های دولت در استان فارس در هفته دولت است.
وی اظهار کرد: مردم و به ویژه بهره برداران بخش کشاورزیمی‌توانند با توجه به حضور مدیران و کارشناسان این سازمان در نمایشگاه که روز‌های سوم تا هشتم شهریورماه در بلوار چمران شیراز برگزار می‌شود، مشکلات خود را مطرح کنند و در صورت نیاز به راهنمایی از نظرات آن‌ها بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/ت

افتتاح ۸۱ طرح کشاورزی در فارس به مناسبت هفته دولت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.