سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۱۱ میلیون سود سهام عدالت در خراسان شمالی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان شمالی گفت: تا کنون ۱۱ میلیون سود سهام عدالت در خراسان شمالی به متقاضین پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمود قنبری مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی تعداد سهامداران سهام عدالت در استان را در مجموع ۷۳۱ هزار و ۴۳۰ نفر اعلام کرد و گفت: تا کنون ۱۱ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۵۷۵ سود سهام عدالت در خراسان شمالی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: تاکنون ۱۸۶ هزار و ۳۲۵ سود در اسفراین ، ۴۲۱ هزار و ۴۲۵ نفر در بجنورد ، ۷۹ هزار و ۱۷۶ نفر جاجرم ، ۲۳۱ هزار و ۶۴۸ نفر شیروان ، ۸۰ هزار و ۹۳۲ نفر فاروج ، ۱۴۸ هزار و ۶۹ نفر در مانه و سملقان اعلام شده است.

قنبری با بیان این که ثبت نام شماره شبا برای سود سهام عدالت از اوایل سال ۹۶ آغاز و پرداخت سود از اواخر سال گذشته رقم خورد، گفت: ملاک پرداخت در دو مرحله، به مبالغ ۱۵۰ و ۶۰ هزار تومان بوده است که در زمان پرداخت براساس سهام هر فرد مبلغ واریز شده متفاوت بود.

وی اظهار کرد: مرحله اول شامل سهامداران کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان شامل ۸۲ هزار و ۹۳۰ نفر در بخش اول و ۳۹ هزار و ۲۸۲ نفر در بخش تکمیلی ، مرحله دوم شامل روستاییان در بخش اول ۱۱۲ هزار و ۶۶۶ نفر و در بخش تکمیلی ۲۱۳ هزار و ۸۶۸ نفر ثبت شدند.

قنبری همچنین افزود: در مرحله سوم شامل کارمندان در بخش اول ۹۳ هزار و ۷۱۲ نفر و در بخش تکمیلی ۱۴ هزار و ۶۷۵ نفر، در مرحله‌ی چهارم شامل ایثارگران ۱۶ هزار و ۵۸۷ نفر در لیست سهامداران استان قرار گرفتند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی گفت: در مرحله آخر که شامل بیماران خاص ، خادمین و مساجد ، روزنامه نگاران ، زنان سرپرست خانوار ، کارکنان ستاد ، طلاب حوزه تعداد ۱۵۷ هزار و ۷۱۰ سهم ثبت شده است.

وی بیان کرد: شهرستان‌های رازو جرگلان و گرمه به صورت جداگانه شرکت تعاونی سهام عدالت ندارند و هر کدام به ترتیب شامل حوزه بجنورد و جاجرم می‌شوند.

انتهای پیام / ب


۷۳۱ هزار و ۴۳۰ نفر سهامداران سهام عدالت در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.