سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور ؛

تأمین امنیت فضای هوایی کشور مهمترین وظیفه پدافند هوایی/پدافند هوایی طلایه دار حراست از امنیت آسمان ایران

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور به وظیفه مهم پدافند هوایی در دفاع از مراکز حیاتی کشور اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به وظایف مهم پدافند هوایی در دفاع از آسمان گفت: تأمین امنیت فضای هوایی کشور و تأمین امنیت نیرو‌های درگیر در نبرد جبهه‌ها از جمله مهمترین ماموریت‌های ما است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های پدافند هوایی تابع دستور مقام معظم رهبری هستند، ادامه داد: نقش و جایگاه پدافند هوایی بسیار ویژه است و ما وظیفه دفاع از مراکز مهم کشور همچون مراکز مهم دولتی، سد‌ها و پالایشگاه‌ها را داریم.

عظیمی با تاکید بر اینکه پدافند هوایی طلایه دار حراست از امنیت آسمان ایران است، افزود: توجه به پدافند هوایی، اقدامی در بالا بردن توان دفاعی کل کشور است.

صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه مهمترین ویژگی نیرو‌های مسلح خوداتکایی و اعتماد به توان نیرو‌های مومن و انقلابی است، ادامه داد: صدا و سیما همواره کوشیده است در قالب هنر و با شیوه‌های هنرمندانه مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی تولید و پخش کند.

مرتضی صفری با تاکید بر ضرورت انتقال ارزش‌های انقلاب به جوانان ابراز داشت: در همین نگاه ما تلاش می‌کنیم برنامه‌های ویژه‌ای برای نسل جوان و با هدف تبیین آرمان‌های نظام به جوانان و نوجوانان تولید و پخش کنیم. 

انتهای پیام/ش

خوداتکایی مهمترین ویژگی نیروهای مسلح

برچسب ها: جوانان ، وزارت دفاع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.