سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت آغاز هفته دولت؛

عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدای همدان

همزمان با نخستین روز از هفته دولت گلزار شهدای همدان عطر افشانی و غبار روبی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ در گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گلزار شهدای شهر همدان روز پنجشنبه با حضور مردم و مسئولان غبارروبی و عطرافشانی شد.
سید سعید شاهرخی ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در این آیین با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم، گفت: به برکت انقلاب، ارزش هایی در جامعه جاری است که منطبق بر شرع مقدس است.

سید سعید شاهرخی با بیان اینکه شعار دولت شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی است، ادامه داد: تلاش مسئولان و دولت های گذشته این بوده که در راستای آرمان های انقلاب اسلامی قدم بردارند و دولت تدبیر و امید نیز در پنجمین سال فعالیت خود، با آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی عهد و پیمان می بندد و حضور در گلزار شهدا گواه همین مطلب است.

وی ادامه داد:  امید است خود را وقف مردمی کنیم که شایسته بهترین ها هستند و در جهت تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی گام برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان هم گفت: این استان در دوران دفاع مقدس هشت هزار شهید، 17 هزار جانباز و یکهزار و 39 آزاده تقدیم این انقلاب کرده است.

ناصر عارف بیان کرد: استان همدان در زمینه شمار شهدا رتبه 12، تعداد جانبازان رتبه 13 و شمار آزداگان سرافراز رتبه 15 کشور را دارد.

وی ادامه داد: حضور در گلزار شهدا در آغازین روز هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، این مفهوم را می رساند که آمده ایم با شهدا تجدید بیعت کنیم.

وی بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر، اسوه و نماد خدمتگزاری به مردم هستند و امید است سرلوحه امور همگان قرار گیرند.

انتهای پیام/ج

به مناسبت هفته دولت گلزار شهدای همدان عطر افشانی و غبار روبی شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.