سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنتور هوشمند بر روی هزار حلقه چاه نصب می‌شود

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با پیش بینی ۱۰ میلیارد تومان اعتبار امسال باید کنتور هوشمند بر روی یک هزار چاه کشاورزی نصب شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛  علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: برای نصب کنتور بر روی چاه‌های کشاورزی، ۲ میلیارد تومان ابلاغ شده است تا کار سرعت گیرد و قرار است هزینه آن به صورت اقساط از کشاورزان دریافت شود.

وی اضافه کرد: از سایر منابع هم باید مبالغی اختصاص یابد تا نصب کنتور‌ها تسریع شود.

فرخزاد گفت: بهتربن زمان برای انسداد و پلمب چاه‌های غیر مجاز همین ایام است، اما برخی فک پلمب کرده اند و باید با کمک دستگاه قضایی با آن‌ها برخورد کرد.

معاون عمرانی استانداری افزود: وقتی با هزینه زیاد چاهی بسته می‌شود نباید اجازه داد براحتی فک پلمب شود و جلوی این قانون شکنی باید گرفته شود.

فرخزاد در مورد واگذاری زمین برای اجرای طرح‌های سرمایه گذاری گفت: وقتی زمینی واگذار می‌شود پس گرفتن آن سخت و طولانی است پس باید ابتدا اهلیت سرمایه گذار مشخص و فرصتی برای اجرای طرح اعلام شود تا کار‌ها طولانی نشود.

معاون عمرانی استانداری اظهارداشت: در نیروگاه‌های بادی این اتفاق افتاده است و طرح‌هایی که به نتیجه نرسیده بسرعت فسخ می‌شود.

فرخزاد تصریح کرد: در شفاف سازی املاک دولتی اگر منع قانونی و حقوقی نداشته باشد اطلاعات در سایت قرار داده می‌شود تا همه مطلع شوند.

انتهای پیام/

جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در قزوین

برچسب ها: استانداری ، کشاورزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.