سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشدار بردخون خبر داد:

بهره برداری از پروژهای هفته دولت با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار

بخشدار بردخون گفت: همزمان با هفته دولت طرح هایی با مجموع اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال در بخش بردخون به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ؛علی اخلاقی شب گذشته در آستانه هفته دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شعار هفته دولت امسال شفافیت، کارآمدی و اطلاع رسانی است که رسانه‌ها در این زمینه نقش شایسته‌ای دارند، گفت:هفته دولت فرصت مناسبی است که با اطلاع رسانی، تلاش ها، خدمات و اقدامات صورت گرفته به مردم گفته شود.

بخشدار بردخون با اشاره به طرح‌ها در منطقه افزود: در هفته دولت طرح‌هایی در زمینه‌های مختلف به بهره‌برداری یا آغاز عملیات می‌رسد که شامل نوسازی مدارس ۳۵ میلیارد ریال، راهداری ۵۵۰ میلیون ریال، ورزش و جوانان ۴۰۰ میلیون ریال است.

وی در ادامه یاد اوری کرد: منابع طبیعی ۱۰ میلیارد ریال، مخابرات هشت هزار و ۱۰۰ میلیون ریال، آب روستایی ۱۸ میلیارد ریال، جهاد کشاورزی ۳۵۰ میلیون ریال و بهداشت و درمان شش میلیارد ریال بخش دیگری از پروژه‌های آماده بهره برداری است.

اخلاقی ادامه داد: ۴۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در روستا‌ها توسط دهیاری‌ها و بنیاد مسکن هزینه شده که شامل ۱۸ میلیارد ریال اعتبارات دهیاری‌ها و ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبارات بنیاد مسکن است.

وی با بیان اینکه اعتبارات دهیاری‌ها از درآمد‌های داخلی و ارزش افزوده است، گفت: پروژه‌های بنیاد مسکن با ۲۰ میلیارد ریال مجموع اعتبارات نفت و بقیه اعتبارات کمیته برنامه ریزی تأمین شده است.

نماینده عالی دولت در بخش تصریح کرد: پروژه‌های روستا‌ها شامل اجرای طرح‌های هادی، زیرسازی و آسفالت، ساماندهی پارک‌های روستایی، سنگ فرش، نصب المان‌های زیبایی، فضای سبز، اجرای چمن ورزشی بازنگری در طرح‌های هادی است.

وی ادامه داد: در حوزه شهری نیز اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده و درآمد‌های داخلی که شامل پروژه‌های زیرسازی، سنگ فرش کوچه‌ها و معابر، خرید ماشین آلات، بازسازی المان‌های شهری و ساماندهی بوستان‌های شهری و محله‌ای است.

وی از حضور و مشارکت ادارات، دهیاری‌ها و شهرداری در برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، ورزشی، اجتماعی و آموزشی تفدیر کرد و گفت: شیرینی همه پروژه‌ها و اقدامات برای مردم است که از حمایت‌های استاندار و معاونت ها، نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل، فرماندار و معاونین، مسؤلان شهرستان و بخش، شوراها، دهیاری‌ها و مردم تقدیر می‌شود.

بخشدار بردخون امیدآفرینی در بین مردم را ضروری دانست و یادآور شد: مدرسه امیر کبیر پس از حدود ۸ سال از آغاز ساخت با تاکید و نگاه ویژه استاندار مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام با حضور استاندار به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: در آینده نزدیک ساخت فصا‌های آموزشی و ورزشی در بخش آغاز می‌شود که سرعت توسعه را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/ف

پروژهای برد خون در آستانه افتتاح

برچسب ها: اشتغال ، هیئت دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.