سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

20 کشته و زخمی در پرحادثه ترین روز تابستان

24 ساعت گذشته پرحادثه ترین روز از ابتدای طرح تابستانه 97 در جاده های خراسان جنوبی بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند سرهنگ رضایی ، رئیس پلیس راه استان گفت: روز گذشته یکی از پرحادثه ترین روزها از ابتدای شروع طرح تابستانه 97 در راه های خراسان جنوبی بود به طوری که در 24 گذشته 5 نفر کشته و 15 نفر زخمی شدند. 

 

وی با بیان اینکه علت عمده این تصادفات توجه نکردن به جلو، انحراف به چپ، تخطی از سرعت مطمئنه و نبستن کمربند ایمنی بوده است افزود: متأسفانه روز گذشته علی رغم همه هشدارهای لازم، 16 فقره تصادف در جاده های استان رخ داد.


سرهنگ رضایی با بیان اینکه 3 فقره از تصادفات منجر به فوت دیروز، به شکل برخورد کامیون با وانت تویوتا، برخورد وانت پیکان با یک کودک 5 ساله و واژگونی یک دستگاه سواری سمند بود گفت: این تصادفات به ترتیب در محورهای سربیشه، حاجی آباد اردکول(شهرستان زیرکوه) و محور قاین ـ گناباد رخ داد.


رئیس پلیس راه استان همچنین با توجه به تعطیلات آخر هفته و شروع موج دوم سفرهای تابستانه از رانندگان و مسافران خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نسبت به استراحت کافی، بستن کمربند ایمنی تمامی سرنشین ها و اطمینان از ایمنی وسیله نقلیه توجه کافی داشته باشند و از سرعت و سبقت غیرمجاز و رانندگی از ساعت 23 تا صبح پرهیز کنند.


طرح تابستانه پلیس از یکم تیر آغاز شده است و تا 31 شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/ک

پر تلفات ترین روز در جاده های خراسان جنوبی

برچسب ها: حوادث ، پلیس راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.