سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورموسوی: عالمه را جذب کردیم اما مرادیان دروازه بان اول ما است

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: با عالمه توافق کردیم اما مراديان نشان داد بهترين است و او دروازه بان اول ما خواهد بود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سید سیروس پور موسوى پس از بازی استقلال تهران و فولاد خوزستان گفت :بازى سختى بود و دنبال ٣ امتياز بوديم اما تيم استقلال ما را مجبور به عقب نشينى كرد. به شفر تبريک مى گويم و براى استقلال در آسيا آرزوى موفقيت مى كنم. واقعا بازى در آزادى براى هر بازيكن سخت است وبيت سعيد سال گذشته بازيكن استقلال بوده و قدرى حساس بود.در زمين خوب عمل كرديم اما عقب نشينى .باعث شد به گل نرسيم.

او ادامه داد: از روزى كه سرمربى شدم به دنبال فوتبال زيبا بودم و نتيجه مهم نيست اما بچه ها خسته بودند و براى يك امتياز هم از دل و جان مايه گذشته و از دروازه بان تيم تشكر مى كنم.

سرمربى تيم فوتبال فولاد خوزستان درباره بحث حضور ابراهیم عالمه در اين تيم گفت :از يك ماه پيش دنبال گلر بوديم و چند دروازه بان خارجى مد نظر ما بودند اما عالمه با ما توافق كرده است. مراديان نشان داد بهترين است و او دروازه بان اول ما خواهد بود.

پورموسوى در ادامه اظهار داشت: به بازيكنان تبريک مى گويم چرا كه بازى سختى داشتيم و دنبال كسب يک امتياز نبوديم اما استقلال با فشارى كه به ما آورد اجازه نداد به برد برسيم.

او ادامه داد :به بازيكنانم تبريک مى گويم. به ويژه به مراديان كه بهترين بازيكن زمين بود و براى استقلال هم در آسيا آرزوى موفقيت مى كنم

پورموسوى افزود :با توجه به اينكه يک روز كمتر نسبت به بازى قبلى تمرين كرده بوديم اما توانستيم ريكاورى خوبى را انجام دهيم و بازيكنان را به سطح خوبى رسانديم و در اين بازى فرشيد اسماعيلى را از كار انداختيم و با از كار انداختن اين بازيكن در استقلال ،حريف قدرى دچار مشكل شد .

او ادامه داد :به ٢ بازيكن شرح وظايف داده بوديم كه اسماعيلى را مهار كنند و قدرى ضعيف عمل كرديم و نتوانستيم بازى را ببريم و برخى بازيكنان نتوانستند كارايى خوبى را از خود نشان دهند.

انتهای پیام/

اظهارات پورموسوی پس از تساوی تیمش مقابل استقلال تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.