سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین دور مسابقات کیک بوکسینگ استانی در شهرستان دالاهو

هیات رزمی استان کرمانشاه سومین دور مسابقات کیک بوکسینگ استانی در شهرستان دالاهو را به مناسبت عید سعید قربان برگزار نمود.

پروین ساسانی نایب رئیس هیات رزمی استان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : سومین دوره مسابقات کیک بوکسینگ ویژه بانوان بمناسبت عید قربان در شهرستان دالاهو در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان وبزرگسالان و با حضور ۷۰ شرکت کننده برگزار شد.

وی افزود : در پایان این دوره از مسابقات با حضور فرماندار شهرستان دالاهو ، مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان دالاهو و نمایندگان هیات رزمی این شهرستان از نفرات برتر تقدیر بعمل آمد.

همچنین هستی اقبالی فرد ورزشکار کیک بوکسینگ کار کرمانشاهی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : کیک بوکسینگ آمریکایی ورزشی رزمی است که مادر همه ورزش های رزمی می باشد و به عنوان موتای شناخته شده است .

وی گفت : 21 سال ام است و در رده وزنی مثبت 60 کیلوگرم سه سال است که کار می کنم و بیش از 15 مقام استانی 4 تا مقام کشوری در کارنامه ام دارم و امسال هم به مسابقات بین المللی دماوند دعوت شده ام.

وی افزود : بیش از 15 کشور در مسابقات حضور دارند و رشته ای خشن است و در این مسابقات بین المللی کسانی که مقام اول را در مسابقات انتخابی کسب کردند جواز حضور خواهند داشت.

اقبالی فرد افزود : تنها خاطره ای که دارم این است که زمانی در مسابقات بینی ام شکسته بود اما توانستم با خونریزی بینی 5 راند بازی کنم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کیک بوکسینگ مادر تمام ورزش های رزمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.