سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثابت بودن دبیر جشنواره در مدت زمان حداقل چهار ساله

داور بخش صحنه ای بیست و یکمین جشنواره ملی فتح خرمشهر گفت: ثبات دبیر جشنواره ملی فتح خرمشهر منجر به رفع احتیاجات و برنامه ریزی می شود.

مریم معترف داور بخش صحنه ای بیست و یکمین جشنواره ملی فتح خرمشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛گفت: ثبات دبیر جشنواره ملی فتح خرمشهر منجر به رفع احتیاجات و برنامه ریزی دقیق در برگزاری این جشنواره در سالیان متمادی خواهد بود .

وی ،سابقه و قدمت جشنواره ملی فتح خرمشهر را دلیل بر قوی بودن آثار دانست و افزود: آثار کم  بیش افت خیز دارند برخی آثار به شدت عالی و در مقابل برخی از نمایش ها برای این جشنواره اشتباه انتخاب شده اند و جایشان در جشنواره فتح خرمشهر نیست.

داور بخش صحنه ای بیست و یکمین جشنواره ملی فتح خرمشهر ادامه داد: برخی آثار از تمام جهات عالی و حرفه ای هستند چه از لحاظ بازی و چه از لحاظ کارگردانی ، که این موضوع انتخاب را برای ما به عنوان داوران این بخش از جشنواره مشکل می کند.

  معترف گفت: متاسفانه عدم وجود یک سیاست واحد در فراخوان جشنواره ،موجب شده است آثاری به جشنواره راه یابند که این رخداد برایشان تیری در تاریکی باشد.

وی با اشاره به فتح خرمشهر و موضوعیت واحد جشنواره افزود: به نظرم برخی کارها اشتباه انتخاب شده اند و ربطی به خرمشهر و موضوعیت جشنواره ندارند. شاید اگر هدف و قوانین مشخص تری در فراخوان جشنواره وضع شود، شاهد حضور کارهای مناسب تری باشیم.

تنها داور خانم بخش صحنه ای جشنواره پیشنهاد ثابت بودن دبیر جشنواره در مدت زمان حداقل سه چهار ساله را عنوان کرد و گفت: تغییر هرساله دبیر جشنواره موجب می شود تا شخص جدید نتواند ایرادات یک جشنواره عظیم و ملی را بررسی کند و نسبت به رفع احتیاجات قدمی بردارد، لذا ثبات در یک مدت زمان کوتاه می تواند برنامه ریزی دقیق تری را برای هر سال جشنواره در بر داشته باشد.

انتهای پیام/ د

برگزاری   بیست و یکمین جشنواره ملی فتح خرمشهر

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.