سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

روحیه ملی پوشان امید فوتبال ایران تحت تاثیر اخراج اسدی

محمد امین اسدی، بازیکن تیم فوتبال امید ایران با تصمیم کادرفنی اخراج شد و در بازی‌های آینده ملی پوشان حضور نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران با هدایت زلاتکو کرانچار باید در مرحله یک هشتم نهایی حذفی رقابت‌های بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به مصاف تیم کره جنوبی برود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

یوز‌های جوان در نخستین بازی مقابل عربستان به تساوی صفر - صفر رسیدند، سپس در دیدار با کره شمالی با گل‌های (امیر روستایی - مهدی قائدی - عارف آقاسی) به برد ۳ - صفر شیرین دست پیدا کردند و در آخرین گام برای فرار از رویارویی با کره ای‌ها در تقابل با میانمار متحمل باخت ۲ بر صفر شدند، اما با توجه به شکست ۳ بر صفر عربستان مقابل کره شمالی، شاگردان کرانچار در صدر جدول گروه F. قرار گرفتند و باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کره جنوبی بروند.

این مسابقه در مرحله حذفی برگزار می‌شود و با توجه به عملکرد کره جنوبی بازی حساسی برای یوز‌های جوان است، اما مدیران تیم ملی امید و کادرفنی در تصمیمی، محمد امین اسدی، مهاجم باشگاه پرسپولیس را اخراج کردند تا روحیه بازیکنان تضعیف شود. پس از استوری اینستاگرامی اسدی در بامداد امروز (چهارشنبه) حمید استیلی و کادرفنی تیم امید او را اخراج کردند و سرمربی سابق پرسپولیس و راه آهن با نصرالله سجادی سرپرست کاروان کشورمان نیز تماس گرفت و خواهان این شد که هر چه زودتر این بازیکن به کشور بازگردانده شود.

هر چند این تصمیم از سوی مسئولان فوتبال کشورمان درست است و تصمیم دارند تا با حواشی برخورد کنند، اما بر اساس تصاویر منتشر شده، روحیه ملی پوشان تضعیف شده و این می‌تواند زنگ خطر بزرگی برای دیدار با کره جنوبی باشد.

دیدار تیم‌های امید ایران و کره جنوبی در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، پنج شنبه هفته جاری در مالزی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: حواشی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ /روز چهارم


انتهای پیام/

اخراج اسدی، عامل تضعیف روحیه تیم ملی امید فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.