سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور انصاری فرد و غیبت حاج صفی در فهرست اروپایی المپیاکوس

نام کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در فهرست اروپایی باشگاه المپیاکوس برای دیدار با برنلی انگلیس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دور رفت مسابقات مقدماتی لیگ اروپا، فردا شب (پنج شنبه) تیم‌های المپیاکوس و برنلی در یونان به مصاف هم می‌روند. بر همین اساس، پدرو مارتینس، سرمربی ۴۸ ساله پرتغالی المپیا، پس از تمرین امروز صبح شاگردانش، فهرست ۲۱ نفره برای برای بازی با برنلی انگلیس را اعلام کرد که نام کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در این لیست دیده می‌شود، اما نام حاج صفی که پیش از این هم مارتینس اعلام کرد به او نیازی ندارد، دیده نمی‌شود.

پس از اینکه کریستوفر اوانگلاتوس خبرنگار نزدیک به باشگاه المپیاکوس یونان، از شرایط سخت هافبک و مهاجم ایران در تیم سرخ و سفید‌های آتنی خبر داده بود، مارتینز اعلام کرد به حاج صفی علاقه‌ای ندارد و همچنین مسئولان تلاش می‌کنند، تعداد بازیکنان غیر اتحادیه اروپا را کمتر کنند و به همین دلیل باشگاه المپیاکوس درحال بررسی پیشنهادات برای این بازیکن است. آن‌ها در صدد هستند تا حاج صفی را به طور قرضی به تیم دیگری دهند و حتی مدافع تیم ملی ایران با هم‌تیمی هایش خداحافظی کرده است.

احسان حاج صفی ۲۸ ساله سابقه بازی در تیم‌های سپاهان اصفهان - تراکتورسازی تبریز - FSV فرانکفورت و پانیونیوس را دارد و در سال جدید و در ۶ بازی که برای سرخ و سفید‌ها کرد، موفق شد یک گل بزند. سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و پانینیوس یونان گزینه‌های دیگر حاج صفی برای ادامه فصل فوتبالی هستند.

المپیاکوس درصدد است تا با شکست برنلی رده پانزدهمی در لیگ اروپا، به مراحل بالایی این دوره از مسابقات صعود کند.


بیشتر بخوانید:

خودخواهی المپیاکوس مانع انتقال انصاری فرد شد

حاج صفی، المپیاکوس را قرضی ترک می کند

احتمال حضور حاج صفی در سپاهان

حاج صفی از المپیاکوس رفتنی شد/ شرط ۱۰ میلیون یورویی برای انصاری فرد


انتهای پیام/

جدایی حاج صفی از المپیاکوس قطعی شد؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.