سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک:اگر تیمم کامل بود می توانستیم پنجم شویم!

خیرخواه گفت:اگر تیم ما کامل بود امروز می توانستیم به عنوان پنجمی برسیم و جایگاه مان را بهبود ببخشیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی ژیمناستیک ایران با سه ژیمناست در فینال تیمی بازیهای آسیایی شرکت کرد و باردیگر عنوان هشتمی خود را تکرار کرد.
رضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک پس از تکرار عنوان هشتمی در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت:همه تیم ها به طورکامل به جاکارتا آمدند و ما با تیم چهار نفره در مسابقات حاضر شدیم.ما از تمامی تیم ها یک نفر کمتر داشتیم و از این بابت تحت استرس بودیم.ضمنا  کهنی از مچ پا مصدوم است و از کیخا خواستیم در دو وسیله غیرتخصصی در فینال تیمی شرکت کند.

وی ادامه داد: با وجود این که یک نفر کمتر بودیم بچه ها عملکرد خوبی داشتند و در اجرای فنون زیبا کار کردند. دیدید که بچه های ایران در فینال برای کسب رتبه بهتر تلاش کردند اما کامل نبودن تیم سبب شد به عنوان هشتمی بازیهای آسیایی برسیم و رتبه مان را در این مسابقات تکرار کنیم..

خیر خواه افزود: امروز سعی کردم غیبت سامان مدنی را در تیم مدیریت کنم.متاسفانه سامان شب گذشته روی یک حرکت ساده مصدوم شد و به فینال نرسید.مصدومیت سامان استرس زا بود و تیم ما از هم پاشید.من پیش از اعزام تیم ژیمناستیک بارها گفتم که اعزام تیم چهارنفره ریسک است و امروز لطمه اش را خوردیم.اگر تیم ما کامل بود امروز می توانستیم به عنوان پنجمی برسیم و جایگاه مان را بهبود ببخشیم.

 

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.


بیشتر بخوانید: عنوان هشتمی برای تیم ملی ژیمناستیک ایران


 

انتهای پیام/

 

اظهارات خیرخواه درباره بازی های آسیایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.