سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفاتر خدمات مسافرت هوایی موظف به رعایت نرخ مصوب هستند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: دفاتر خدمات مسافرت هوایی موظف به رعایت نرخ مصوب انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشوری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی با بیان اینکه شرکت‌های چارتر کننده هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافربری هوایی در استان موظف به رعایت نرخ مصوب انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشوری هستند افزود: در صورت رعایت نکردن نرخ‌ها با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی با اشاره به بازرسی‌های اخیر از دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری در استان بیان کرد: به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان تاکنون ۲۳ مورد بازرسی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی در قالب گشت‌های ویژه مشترک با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته برخی از شرکت‌های چارتر کننده و همچنین شرکت‌های هواپیمایی که سقف نرخ ابلاغی را رعایت ننموده و اقدام به دریافت مبلغ اضافی از مسافرین کرده بودند به عنوان متخلف به مراجع قانونی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: از ابتدای مرداد ماه تاکنون ۴ پرونده برای دفاتر هواپیمایی با عنوان تخلفاتی نظیر گرانفروشی، درج نکردن قیمت و نداشتن پروانه تخصصی و فنی جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.