سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸- اندونزی؛

جایگاه تیمی پاراگلایدر ایران در مسابقات آسیایی مشخص شد

تیم ملی پاراگلایدر کشورمان بعد از برگزار کردن ۶ راند مسابقه با حریفانش در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، رتبه‌ی تیم اش مشخص شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارمین روز از بازی های آسیایی جاکارتا-پالمبانگ 2018 در حال برگزاری است و ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در سومین روز  از مسابقات پاراگلایدر بخش "فرود دقت" نمایندگان کشورمان ششمین راند مسابقه شان را برگزار کردند و رتبه ی تیمی پاراگلایدر ایران در هجدهمین دوره ی بازی های آسیایی مشخص شد.

این اولین دوره ای است که رشته ی پاراگلایدر در بازی های المپیک آسیایی حضور دارد و این تیم ملی پاراگلایدر ایران اولین تیم ملی رسمی این رشته در کشورمان است که به مسابقات بین المللی اعزام می شود.

در پایان راند ششم این مسابقات تیم ملی پاراگلایدر ایران متشکل از سید علیرضا عمیدی، حسین عباسقلی زاده و محمود شیرازی نیا، در رتبه 10 جدول 15 تیمی قرار گرفتند. امتیاز دهی در این مسابقات به این شکل است که هر ورزشکاری که به نقطه مشخص شده برای فرود نزدیک تر باشد امتیاز بیشتری می گیرد.

اندونزی، کره جنوبی و تایلند در رتبه های برتر بخش تیمی این مسابقات قرار گرفتند.

این مسابقات تا پایان راند دهم ادامه خواهد داشت و در ادامه ی این مسابقات ورزشکاران برای رتبه های برتر بخش انفرادی با یکدیگر به رقبات می پردازند.

سید علیرضا عمیدی و حسین عباسقلی زاده در پایان راند هشتم این مسابقات در رتبه های 21 و 18 جدول 33 نفره قرار گرفتند و باید 2 راند دیگر رقابتشان را ادامه دهند.

این مسابقات در اطراف شهر جاکارتا در حال برگزاری است و فردا روز آخر آن خواهد بود.


بیشتر بخوانبد: پاراگلایدر ایران،در رتبه دهم راند دوم مسابقات آسیایی 


انتهای پیام/

رتبه تیمی پاراگلایدر ایران در بازی های آسیایی جاکارتا 2018

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.