سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورموسوی: هواداران استقلال تهران را تهدید نکردم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان نسبت به شایعاتی مبنی بر اینکه، او هواداران استقلال تهران را تهدید کرده است، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب نخستین بازی هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند.

استقلال با هدایت وینفرد شفر در ۴ بازی گذشته مقابل تیم‌های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان به تساوی رسید؛ مقابل تراکتورسازی تبریز برد شیرین ۳ - صفر را کسب کرد و مقابل جمی‌ها شکست خوردند تا با ۵ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار بگیرند.

از سویی دیگر، فولاد برابر پارس جنوبی و نساجی مازندران به برد رسید و مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس شکست خوردند و به تساوی صفر - صفر رو در روی نفت مسجد سلیمان رضایت دادند تا با ۷ امتیاز در جایگاه پنجم جای بگیرند.

تقابل این ۲ تیم در ورزشگاه آزادی تهران برای فوتبالدوستان از حساسیت بالایی برخوردار است و این موضوع سبب ایجاد حواشی زیادی شده است. بر همین اساس، ساعتی پیش به نقل از سید سیروس پورموسوی مصاحبه‌ای تهدید آمیز ضد هواداران تیم فوتبال استقلال منتشر شده بود که این مربی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این موضوع را تکذیب و بیان کرد: هیچ وقت هواداران تیم استقلال تهران را تهدید نکردم و این موضوع کذب است. یکی از خبرنگاران از من سوال کرد که آیا در دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد به هواداران خوزستانی، فحاشی قومیتی صورت گرفت که من به این سوال جواب دادم که در بازی گذشته در ورزشگاه آزادی فحاشی قومیتی نبود و هواداران تیم‌های خود را تشویق می‌کردند. البته فحاشی‌هایی بود که در فوتبال و استادیوم‌ها طبیعی است. اگر در ورزشگاه‌ها به هواداران خوزستانی در هر بازی توهین قومیتی شود، تیم را بیرون می‌کشم و مصاحبه من ارتباطی با هواداران استقلال نداشت.

دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان، امشب (چهارشنبه) و از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:پورموسوی:امیدوارم بازیکنان ما فردا قابلیت‌شان را نشان دهند/می‌دانیم بازی سختی مقابل استقلال داریم

شفر: تیم‌ها بهتر از فصل گذشته بازی می‌کنند/خط و نشان شفر برای بازیکنان و کادر فنی


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم فوتبال خوزستان درباره وضعیت ورزشگاه ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.