سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عکسی که دختر بچه از هیولای اسرارآمیز گرفت!

دختر بچه‌ای که با تلفن همراه خود مشغول عکاسی از یک دریاچه بود بطور اتفاقی عکسی از هیولای اسرارآمیز دریاچه نس شکار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفته می شود یک دختر نوجوان توانسته است بهترین عکس موجود را از هیولای لخ نس  تهیه کند. "چارلوت روبینسون" که با والدینش مشغول گذراندن تعطیلات در کنار دریاچه ای در نزدیکی دهکده "اینورموریستون" اسکاتلند بودند عکسی از یک جانور شناور روی آب تهیه کرد. بنا به گفته چارلوت این جانور در لحظه تهیه عکس تنها 50 فوت (15 متر) از ساحل فاصله داشت. این جانور سرش را از آب بیرون آورد و پس از 7 دقیقه پرسه زدن در نزدیکی ساحل ناپدید شد. چارلوت که با کمک تلفن همراه خود این عکس را تهیه کرده بود بلافاصله آن را به والدینش نشان داد.

او در گفتگو با "دیلی رکورد" گفت : " یک جانور را در فاصله 50 فوتی ساحل دیدم. بلافاصله عکسی از آن تهیه کردم. او دارای گردن بود و سرش نیز خمیده به نظر می رسید. من مطمئنم یک جانور در داخل آب دیدم اما نمی دانم دقیقا چه بود!"


بیشتر بخوانید: رویت پدیده عجیب در آسمان چین! +فیلم 


"استیو فلتام"، محقق 55 ساله ای که 27 سال است در جستجوی نس لخ  است در این باره گفت : " از دیدن این عکس بسیار هیجان زده شدم و فکر می کنم بهترین عکسی باشد که از نس لخ تاکنون تهیه شده است."

گفتنی است؛ در ماه می یک دختر 8 ساله به همراه مادربزرگش ادعا کردند یک لخ‌نس را حین قایقرانی در دریاچه آیکونیک دیده اند. او در حالی که مادربزگش در حال پارو زدن بود ویدئویی از این جانور تهیه کرد. معمای پیرامون این هیولای اسرارآمیز که گفته می شد دوباره در این دریاچه دیده شده است موجب گسیل سیل توریست ها به این مکان شد که درآمدی با ارزش 30 میلیون یورو در در سال به همراه داشت.

انتهای پیام/

عکس شکار شده از هیولای اسرارآمیز نس لخ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۲ شهريور ۱۳۹۷
واقعا که طرف از یک تکه چوب عکس میگیره سی میلیون یورو تاثیر رو گردش گری میزاره. اون وقت ما که مهد تمدن هستیم هیچ
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۷
وای خیلی وحشتناک بود