سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پارلمانی رئیس جمهور در بندر ترکمن:

کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تامین است/ امریکا با تهدید های خود در برجام موفق به اجرای خواسته اش نشد

معاون پارلمانی رئیس جمهور در شهرستان بندرترکمن استان گلستان گفت : کالاهای اساسی و مورد نیاز در انبارهای کشور تامین کننده نیاز جامعه است .

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان     امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز با حضور در نماز عید قربان در بین مردمان شهرستان بندرترکمن گفت : دولت به مشکلات مردم واقف است و در تلاش است بتواند با همکاری و همراهی شما برای رفع تمامی مشکلات اقتصادی بیشتر قدم بر دارد.

حسین علی امیری افزود: در خصوص نیازمندی های اساسی و کالاهای مورد نیاز مردم با مشکل مواجه نیستیم و انبارهای کالاهای اساسی تامین کننده نیاز جامعه است.

امیری  به تهدیدهای کشور امریکا و دست نشانده آن نیز اشاره کرد که در تلاش هستند  ایران را یک جامعه جنگجو   نشان دهند  و با اشاره به این موضوع گفت: اکنون با تدابیر و برنامه های تدوین شده ایران،  امریکا با تهدید ها ی خود در برجام موفق به اجرای خواسته خود نشد و خوشبختانه کشورهای باقی مانده در برجام خواستار تامین منافع نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی به التهاب های ماههای اخیر در کشور اشاره کرد و گفت : آنچه در کشور اتفاق افتاد متاثر از جو روانی بود که دشمنان از طریق بنگاه ها خبر پراکنی کردند ، دولت همچنان در کنار مردم با هر قوم و قبیله و مذهبی خاستواهد بود و همه ما برای آرامش اقتصادی ،امنیتی و سیاسی وفادارانه و متعهدانه به اجرای آنها پایبند.

امیری افزود : هر جا نظام جمهوری اسلامی نیاز به کمک ، حمایت و همراهی داشته است حضور شما مردم استان گلستان بویژه شما مردم بندر ترکمن پر رنگ بوده است ، همانطور این استان با تقدیم ۴هزار شهید که بخشی هم متعلق به شماست نشان از مسئولیت پذیری این مردم است .

وی ادامه داد : حضور شما در تمامی صحنه های تاریخی و انقلاب حکایت از لبیک گفتن شما به ندای رهبری است .

امیری ادامه داد : امروز هم جمهوری اسلامی و دولت بر خواسته از رای شما همچنان به حمایت های شما در صحنه های مختلف نیاز دارد .

انتهای پیام/س

سفر معاون پارلمانی رییس جمهور به گلستان

برچسب ها: رییس جمهور ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۲۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
جلوی قاچاق هرچه زودتر گرفته شود