سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقامه نماز عید قربان در کردستان

اقامه نماز عید قربان امروز همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزارشد.

 

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،امروز صدای الله اکبر عید قربان از گلدسته حسینه سنندج و مساجد شهرهای بیجار، قروه و سریش آباد بلند شد و مردم مسلمان استان کردستان این عید اسلامی را جشن گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان کُردستان در حسینیه سنندج و در خطبه های نماز عید سعید قربان، گفت: امروز عید قربان، عید آزمون بزرگ است و این آزمون برای اولیای الهی به مراتب سنگین تر بوده است.

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود:این جشن اسلامی برای مسئولین نیز آزمون یزرگی است تا با کسانی که کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم را احتکار می کنند به شدت برخورد کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: نباید در برابر آمریکا تسلیم شویم و ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان برای ما افتخار است.

آیت الله شاهرودی گفت:  در سایه نظام مقدس اسلامی و خون شهدا امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که به عنوان یکی از قدرت‌های جهانی به ما نگاه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کُردستان در مراسم نماز عید قربان، به فراهم کردن زمینه ازدواج آسان هم گریزی زد و یادآور شد: کمک کردن به جوانان باعث کاهش آسیبهای اجتماعی و فساد در جامعه می شود.

انتهای پیام/م

برگزاری نماز عید قربان در استان کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.