سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزارشد

42 اردوی جهادی توسط ستاد اردو های جهادی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد .

الماسی مدیر فرهنگی و فوق برنامه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : ستاد اردو های جهادی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال 96 و 97 تعداد 42 اردوی جهادی برگزار کرده است.

وی گفت : در این اردو ها 15770 نفر تحت پوشش قرار گرفته اند.

الماسی با بیان اینکه مناطق ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب، کنگاور، ازگله، بیلوار و .... از جمله مناطق تحت پوشش این اردو ها بوده است، افزود: خدمات درمانی عمومی، خدمات مشاوره، آموزشی و بهداشتی، دندانپزشکی و ... نیز از جمله خدماتی بوده اند که در این اردو ها ارائه شده است.

مدیر فرهنگی و فوق برنامه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: از این 42 اردو تعداد 22 اردو توسط کانون فعالیت های جهادی، 4 اردو توسط بسیج دانشجویی، 4 اردو توسط انجمن اسلامی، 2 اردو نیز توسط دانشکده دندانپزشکی و دیگر اردو ها توسط بسیج جامعه پزشکی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: یک اردو نیز برای اعضا هیات علمی توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج جامعه پزشکی در مناطق زلزله زده و مناطق عملیاتی برگزار شد.

الماسی ادامه داد: 775 دانشجو و 91 پزشک در این اردو ها خدمت رسانی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد هایی توسط دانشگاه ها برای بهبود و افزایش بازدهی این اردو ها در این نشست ارائه شد، گفت: یکی از این پیشنهاد ها مشارکت واحد هایی مانند نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مرکز مشاوره، دبیران کانون ها و ... در ستاد اردو های جهادی بود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

بهبود و افزایش بازدهی این اردوهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، اردو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.