سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام اسامی دانش آموزان مدارس نمونه دولتی فارس/ بیش از ۸۰۰ ظرفیت خالی در مدارس نمونه دولتی فارس ایجاد شده است

اسامی دانش آموزان ذخیره ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی فارس اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا شجاعی پور رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: از سوم شهریور فرایند معرفی و ثبت نام دانش آموزان ذخیره ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی فارس آغاز می‌شود.

وی افزود: با توجه به همزمانی اجرای فرایند سنجش و پذیرش دانش آموزان ورودی مدارس دوره دوم متوسطه نمونه دولتی و تیز هوشان فارس و مراجعه و ثبت نام جمعی از پذیرفته شدگان مدارس نمونه دولتی به سایر مدارس تیز هوشان در سطح استان، حدود ۸۴۰ ظرفیت خالی برای پذیرش دانش آموزان ذخیره در مدارس نمونه دولتی استان ایجاد شده است.

شجاعی پور ادامه داد: بر همین اساس دانش آموزانی که در فرایند پذیرش مدارس نمونه دولتی فارس شرکت کرده و اسامی آن‌ها در نفرات اصلی اعلام نشده، از روز شنبه ۳ شهریور تا روز چهارشنبه ۷ شهریور می‌توانند برای اطلاع از اسامی نفرات ذخیره، به مدارس مورد تقاضای خود مراجعه کنند.

رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش فارس همچنین با اشاره به تفاوت سهمیه‌های پذیرش دانش آموزان در این مدارس بر اساس سهمیه شاهد، شهری عادی و روستایی، گفت: لازم است دانش آموزان سهیمه شاهد بر اساس اولویت قبولی خود مدارک مرتبط را ارئه کنند و دانش آموزان روستایی نیز باید پایه‌های هشتم و نهم خود را در مدراس روستایی سپری کرده باشند.
انتهای پیام/ر

اعلام اسامی دانش آموزان ذخیره ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.