سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ولگاگراد روسیه مطرح کرد

بندر امیرآباد، نقطه‌ای مهم برای تبادلات مازندران و ولگاگراد

استاندار ولگاگراد روسیه گفت: بندر امیرآباد، نقطه‌ای مهم برای تبادلات مازندران و ولگاگراد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،  نشست خبری مشترک محمد اسلامی استاندار مازندران و بوچاروف استاندار ولگاگراد بعدازظهر سه شنبه با هدف تشریح دستاورد‌های سفر هیئت ۴۰ نفره اقتصادی و تجاری ولگاگراد به مازندران در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد.

در این نشست اندری ایوانوویچ بوچاروف اظهارکرد: تبادل کالا و مبادلات بین دو منطقه ولگاگراد و مازندران رو به رشد و پروژه‌های مشترک در حال انجام است.

وی با بیان این که ملاقات و گفتگو‌های سران دو کشور به طور منظم در حال انجام است، تصریح کرد: این نشان از برقراری روابط سازنده بین مناطق دریای خزر و حاشیه رود ولگا است.

استاندار ولگاگراد با اشاره به اینکه زمینه سازی این دیدار بیش از یکسال طول کشید و سفارت دو کشور نقش به سزایی در انجام این سفر ایفا کرده اند، تاکید کرد: برای تقویت ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و انسانی باید به طور جدی گام برداریم.

بوچاروف گفت: زمینه‌های همکاری بی شماری بین دو طرف وجود دارد، زیرا مازندران و ولگاگراد ظرفیت‌های بزرگ و قابل توسعه در حوزه‌های مختلف دارند و راه حل مشکلات موجود را پیدا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ولگاگراد استان چندملیتی بوده و بیش از ۲.۵ میلیون نفر جمعیت دارد، افزود: ۱۴۰ ملیت و قومیت در این استان سکونت دارند و در سال ۲۰۱۷ حجم تولید ناخالص استانی ۸۱۹ میلیارد روبل بوده است.

بوچاروف با بیان اینکه اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری بزرگ و متوسط ۵۰۰ میلیارد ریال در این استان انجام می‌شود، گفت: برنامه‌های خوبی برای افزایش مبادلات به مازندران داریم، زیرا زیرساخت‌های خوبی در این استان وجود دارد.

استاندار ولگاگراد روسیه در مورد برنامه‌های اجرایی در بندر امیر آباد نیز افزود: امروز زیر ساخت‌های در حال پیشرفت را در بندر دیدیم؛ این زیرساخت‌ها نقطه مهم برای توسعه تبادلات خواهد بود و باید از ظرفیت‌های بندر امیرآباد بهره برداری کنیم.
انتهای پیام/آ

تبادلات اقتصادی مازندران و ولگاگراد در بندر امیرآباد،

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.