دکتر علی عسکری در دیدار با حجتالاسلاموالمسلمین محمد قمی با بیان اینکه استفاده از نیرویی جوان، چون شما را در مسئولیتی خطیر همچون سازمان تبلیغات اسلامی به فال نیک میگیریم، افزود: بر اساس حکم رهبر معظم انقلاب، همه ما موظف هستیم تا برای موفقیت شما کمک کنیم و در مسیر اجرای برنامههایتان یار و یاورتان باشیم.
رئیس سازمان صداوسیما به سابقه ویژه حجتالاسلاموالمسلمین قمی در ارتباط با جوانان در دانشگاهها و شکلدهی به تفکر انقلابی اشاره و تصریح کرد: لطف خداوند متعال در این سن و سال نصیب شما شده است تا در این جایگاه مهم قرار بگیرید و باید از این فرصت بهخوبی استفاده کنید و جوانان را دریابید و حال و هوای سازمان تبلیغات اسلامی را به واقع تغییر دهید.
رئیس رسانه ملی با بیان اینکه توجه به مساجد در عرصه فرهنگی بسیار مهم است، گفت: اگر بتوانیم با کمک یکدیگر فضای مساجد را تغییر دهیم و به واقع انقلابی کنیم، قطعاً فضای جامعه هم تغییر خواهد کرد و پایگاه مهم آینده از منظر من مساجد هستند.
دکتر علی عسکری در پایان از زحمات و تلاشهای حجتالاسلاموالمسلمین خاموشی، رئیس سابق سازمان تبلیغات اسلامی قدردانی و بر استفاده از تجربیات او در این عرصه تأکید کرد.
حجتالاسلاموالمسلمین قمی هم در این دیدار ضمن تشکر از توجه ویژه رئیس سازمان صداوسیما به این انتصاب و توجه به مدیریتهای جوان گفت: باید با تمام وجود در این شرایط، اسلام انقلابی را در همه حوزه ها تبلیغ کنیم و در این مسیر بهشدت به حمایتها و معاضدتهای رسانه ملی محتاجیم.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آماده جهشی بزرگ است، افزود: بهرغم همه مشکلات موجود این آمادگی برای جهشی بزرگ دیده میشود و همه مردم و مسئولان باید با ارادهای جمعی در این مسیر حرکت کنند و با امیدواری ویژه بیش از پیش تلاش کنند.
او به انتصابهای اخیر در رسانه ملی اشاره و تصریح کرد: استفاده از نیروهای جوان در جایگاههای مهم مدیریتی در صداوسیما روح جدیدی به این رسانه مهم دمیده است و تأثیرات مثبت آن کاملاً دیده میشود و بنده از شما به خاطر چنین رویکردی که مدنظر رهبر انقلاب است، تشکر میکنم.
حجتالاسلاموالمسلمین قمی در پایان خواستار تشکیل کمیتهای مشترک میان سازمان صداوسیما و سازمان تبلیغات اسلامی برای همافزایی در حوزههای فرهنگی کلان جامعه شد.
انتهای پیام/
رئوس پیشنهادات:
-امیدواریم برای هم افزایی بیشتر فعالیتهای سازمان تبلیغات ، در همین کمیته دونفره خلاصه نشود!! و از ایده های سایر صاحبنظران در حوزه فرهنگی استفاده لازم بشود.
- ارتباط سازمان تبلیغات با مردم و صاحبنظران، تقویت گردد. ( ببخشید شروع شود. !!!)
- به امر خطیر اطلاع رسانی در طبقه بندیهای مختلف ، اهمیت داده شود!
در راه سیاستگذاریهای خاص ، امر طبقه بندی رعایت شود و هر توافق استراتژیک ، ( مثل برخی از بخشهای همین خبر) ، رسانه ای نشود!!!!!
- و خیلی از موضوعات مغفول مانده دیگر که ذکر آن در این فضا، به مصلحت نمی باشد!