سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام هفته دولت در نایین

مسئول بسیج ادارات شهرستان نایین گفت : چهارمین دوره از مسابقات فوتسال جام هفته دولت به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر برگزار شد.

احمد نصیری مسئول بسیج ادارات نایین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در باره برگزاری این دوره از مسابقات گفت : به منظور گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر و به مناسبت هفته دولت چهارمین دوره از مسابقات فوتسال در سالن ورزشی الزهرا (س) این شهرستان برگزار شد.

وی افزود : این دوره از مسابقات با استقبال خوب ورزشکاران این شهرستان مواجه شد که در نهایت شش تیم در گردونه رقابت ها قرار گرفتند.
به گفته مسئول بسیج ادارات نایین ، تیم های فوتسال راهداری ، زندان ، شبکه بهداشت ، شرکت گاز ، اداره برق ، توسعه عمران و آرافن به رقابت پرداختند که در نهایت تیم توسعه عمران عنوان قهرمانی و تیم های آرافن و شبکه بهداشت به ترتیب مقام های دوم تا سوم را از آن خود کردند.
نصیری با تقدیر و تشکر از ادارات تصریح کرد : این مسابقات هر ساله جهت ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین کارکنان ادارات و کارگران برگزار می شود که از اهمیت بیشتری به جهت ارتقای سطح ورزش شهرستان دارد.
در پایان این دوره از مسابقات از تیم های اول تا سوم با اهدای  جام تقدیر و تیم نیروی انتظامی به عنوان تیم اخلاق معرفی شد .

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: سپاه ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.