وی افزود: چنانچه سرویس ارتباطی شامل تلفن همراه، تلفن ثابت، سرویس ADSL، TD-LTE برای هر یک از مشترکین در اپراتورهای مخابراتی ثبت شود به یکی از شماره تلفن های همراه ثبت شده به نام مشترک اطلاعرسانی میشود و در صورتی که مشترک این پیامک را دریافت کند ولی از سرویس دایر شده اطلاعی نداشته باشد، باید به اپراتور ذکر شده در متن پیامک مراجعه کرده و برای تعیین تکلیف سرویس اقدام کند.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری درباره ثبت سرویس تلفن ثابت به نام مشترکین در شرکت مخابرات ایران عنوان کرد: این دسته از مشترکین میتوانند از طریق تماس با شماره ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران پیامک دریافت شده درباره ثبت تلفن ثابت به نام خودشان را پیگیری کنند.
حقی تاکید کرد: اگر مشترکان در این زمینه شکایتی دارند میتوانند شکایت خود را با ذکر شماره، نام و نوع سرویس در سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس www.۱۹۵.ir یا تماس با شماره تلفن ۱۹۵ اعلام کنند تا اپراتور مربوط آن را پیگیری کند.
انتهای پیام/