سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غدیر بخوبی به نسل جوان معرفی شود

امام جمعه گناوه گفت: غدیر و فلسفه آن باید توسط متولیان امر به نسل امروز و آینده بخوبی معرفی و تبیین شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان افزود: برنامه‌های دهه امامت و ولایت باید با شکوه و با محوریت معرفی و انس گرفتن مردم با غدیر برگزار شود.

وی اظهارداشت: باید تلاش کنیم تا غدیر و صاحب آن در جامعه به نحو شایسته معرفی تا حرکت‌ها و نقشه‌های دشمنان و وهابیون علیه غدیر نقش برآب شود.

رکنی حسینی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهنمود‌های امام راحل و رهبری مذهب شیعه در جهان که قبل از انقلاب شناخته نبود، معرفی شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گناوه افزود: درحالیکه آمار کل شیعیان جهان در سال ۱۳۵۸ به ۷۰ میلیون نفر می‌رسید، اکنون به ۳۰۰ میلیون رسیده و شیعه در بیش از ۶۵ کشور نهادینه شده است.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه دهه ولایت و امامت با هفته دولت تقارن پیدا کرده باید برنامه‌های این دو مناسبت مهم باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار و مردم از آن بخوبی بهره ببرند.

امام جمعه گناوه گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان خدمات و دستاورد‌های بی بدیل و بی نظیر ۴۰ ساله نظام و انقلاب به مردم است.

وی افزود: باتوجه به اینکه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم، دشمنان و معاندان خواب‌های آشفته‌ای برای ملت و نظام دیده اند و فضای آلوده و مسمومی را علیه نظام و رهبری به راه انداخته که باید هوشیار و مراقب باشیم.

وی اظهارداشت: دشمنان بدانند مردم ایران به رغم داشتن مشکلات پشت نظام و انقلاب و رهبری محکم و استوار مانده و با همدلی و اتحاد اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به کشور و دستاورد‌های انقلاب وارد شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی گناوه گفت: این نشست با دستورکار برنامه ریزی برای برگزاری هرچه باشکوهتر دهه ولایت و امامت و هفته دولت برگزار شده است.

علیرضا سبحانی افزود: ولایت و شخصیت و منش حضرت علی (ع) در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که باید در جشن‌های دهه امامت و ولایت بخوبی بازگو و تبیین شود.

وی گفت: عید‌های قربان و غدیر از بزرگترین اعیاد اسلامی مسلمانان است که به نام دهه مبارک ولایت و امامت نامگذاری شده که به همین مناسبت برنامه‌های ویژه و مهم توسط بنیاد بین المللی غدیر این شهرستان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/م

غدیر و فلسفه آن به نسل امروز معرفی و تبیین شود

برچسب ها: احکام شرعی ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.