سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه قضایی استان کرمان

معاون برنامه ریزی وتوسعه قضائی دادگستری استان کرمان از راه اندازی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه قضایی وسازمان‌های وابسته استان کرمان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی بخشی معاون برنامه ریزی وتوسعه قضائی دادگستری استان کرمان درجلسه کمیته برنامه ریزی دادگستری استان کرمان گفت: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اطلاع رسانی، توجه به افکار عمومی و استفاده از شیوه‌های هنرمندانه در تبلیغات و نیز با توجه به اهمیت و نقش روابط عمومی‌ها در تنویر افکار و لزوم هماهنگی جامع و گسترده میان فعالیت‌های روابط عمومی سازمان‌ها، شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های وابسته به قوه قضائیه در استان کرمان زیر نظر دادگستری کرمان تشکیل می‌شود.

وی افزود: حوزه فعالیت این شورا منحصر به روابط عمومی‌های دستگاه‌های سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه که در سطح استان کرمان فعالیت می‌نمایند، می‌باشد.

معاون برنامه ریزی وتوسعه قضائی دادگستری استان کرمان گفت::این شورا با هدف تلاش در راستای تقویت گفتمان نظام و تبیین و تبلیغ بهتر سیاست‌ها برنامه‌ها و فعالیت‌های قوه قضائیه در سطح استانی و شهرستانی تشکیل می‌شود.

وی بر ضرورت دانش افزایی مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های سطح استان و شهرستان‌های تابعه تاکید کرد و افزود:افزایش کارآمدی روابط عمومی‌های سازمان‌های وابسته به قوه قضایئه در جهت تحکیم ارتباط میان دستگاه قضائی و مردم و نیز کمک به تحقق اهداف توسعه ملی مورد تاکید است.

این مقام قضائی هدف دیگر از تشکیل این شورا را تدوین چارچوب روش‌های مناسب و هماهنگ اطلاع رسانی، نظرسنجی، ارتباطات عمومی و تبلیغات.. با تاکید بر شیوه‌های نوین یکپارچه اعلام کرد.

بخشی گفت:موضوع فعالیت این شورا ایجاد هماهنگی میان روابط عمومی‌های استان در راستای اهداف عالیه قوه قضائیه و ارتقای سطح دانش کارکنان روابط عمومی از طریق برپایی دوره‌ها سمینار‌ها و همایش‌های آموزشی و آشناسازی آنان با علوم و فنون جدید در حوزه روابط عمومی‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/ی

ضرورت دانش افزایی مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های کرمان

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.