سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش عکاس جهرمی در جشنواره جهانی خیام

عکاس جهرمی در جشنواره جهانی خیام موفق به کسب مدال طلا دیپلم و نشان افتخار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ میلاد اسلام ‌زاده عکاس جوان جهرمی در پنجمین جشنواره‌ بین‌المللی خیام موفق به کسب مدال طلا و دیپلم افتخار جامعه‌ عکاسی و نشان افتخار در بخش خلاقانه این جشنواره شد.

وی بیان کرد: شروع این جشنواره از سال 2017 بوده که فراخوان، تبلیغات، نمایشگاه‌ها و جشنواره یک سال به طول می انجامد.

عکاس جوان جهرمی تصریح کرد: اعلام کاندیداها در بهار 2018 و اعلام نتایج نهایی و مراسم اهدای جوایز و افتتاح نمایشگاه پنجمین جشنواره‌ بین‌المللی عکس خیام، در فرهنگستان هنر برگزار شد.

اسلام ‌زاده ادامه داد: برای عکس Impact مدال طلا و دیپلم افتخار جامعه‌ عکاسی آمریکا و برای عکس White wall نشان افتخار پنجمین جشنواره‌ عکس خیام را در بخش خلاقانه کسب کرده است.

وی اردیبهشت ماه امسال نفر اول جشنواره‌ بین‌المللی عکاسی آرابللا ماکارنای ترکیه در بخش مینی‌مال شد و در دوره جشنواره‌ بین‌المللی هنری سیمرغ در سال 96 و 97 در بخش عکس حائز مقام‌های اول و سوم شده است.

جشنواره بین‌ المللی عکس خیام با هدف ارتقاء سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان جهان به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام (427-510)، دانشمند، فیلسوف و شاعر بزرگ ایرانی، توسط نمایندگی فدراسیون بین ‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار می‌شود.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس خیام به دبیری علی سامعی در شش بخش آزاد تک‌ رنگ، آزاد رنگی، شهر، خلاقه، گردشگری و تلفن برگزار شد که بیش از 18 هزار قطعه عکس از هنرمندان 68 کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

مراسم افتتاح نمایشگاه دوره پنجم خیام با حضور هنرمندان، علاقه ‌مندان و مهمانان ویژه از سفارت کشورهای اسپانیا، مجارستان، استرالیا در نگارخانه‌ خیال تهران برگزار و پس از مراسم افتتاح نمایشگاه، از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.
انتهای پیام/ت

برتری عکاس جهرمی در جشنواره جهانی خیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.