سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان:

جابه جایی ساعت کار ادارات موجب کاهش نمودار بار مصرفی شده است

سیدمحمد موسوی زاده گفت: تغییر ساعت کاری از 16 تیر لغایت 25 مرداد ماه سال جاری ، موجب شد تا بار مصرفی ادارات استان تقلیل پیدا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدمحمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان گفت: با جابه جایی ساعت کار دستگاه های اجرائی، پیک مصرف کلی ادارات 12 درصد کاهش یافته و به طور متوسط از مقدار 8.9 مگاوات به 7.8 مگاوات به نسبت مدت متناظر سال قبل تقلیل یافته است .

وی به ترکیب مصرف سهم تولید نیروگاه های مختلف کشور اشاره کرد و یادآور شد : مطابق سند چشم انداز تا سال 1404 ، 10 درصد از برق مورد نیاز کشور باید از منابع تجدید پذیر تامین شود.

موسوی زاده با عنوان این که شدت مصرف انرژی یکی از شاخص های بررسی کارایی مصرف انرژی است اضافه کرد : این شاخص مهمی برای بخش بهره وری مصرف انرژی محسوب می شود و باید تلاش کنیم با مدیریت بهینه مصرف انرژی و بهره گیری از توسعه انرژی های تجدید پذیر، این شاخص را بهبود دهیم و اظهار امیدواری کرد تا با عملیاتی کردن قانون اصلاح الگوی مصرف به این مهم دسترسی پیدا کنیم.

وی اقدامات لازم در راستای کاهش مصرف برق در پیک بار تابستانی را تشریح کرد و گفت: با ارسال چک لیست های خود ممیزی انرژی در ساختمان های اداری ، قبل از تابستان به دستگاه های اجرایی و بازرسی های مستمر همکاران این شرکت ، اقدامات ارزشمندی در این زمینه توسط ادارات صورت گرفته است .

انتهای پیام / گ

تغییر ساعت کاری از 16 تیر لغایت 25 مرداد ماه سال جاری ، موجب شد تا بار مصرفی ادارات استان تقلیل پیدا کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.