سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه تخصصی تربیت درمانگر در میبد

مدیر مرکز مشاوره گلشن راز میبد گفت: کارگاه تخصصی تربیت درمانگر با متد پذیرش و تعهد درمانی از سوی مرکز مشاوره گلشن راز میبد برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ غفاری مدیر مرکز مشاوره گلشن راز میبد گفت: به منظور توانمندسازی و باز آموزی روان شناسان و مشاوران شهرستان میبد مرکز مشاوره گلشن راز اقدام به برگزاری کارگاه پذیرش و تعهد درمانی کرد.

غفاری با اشاره به اینکه پذیرش و تعهد درمانی یکی از جدیدترین روش‌های درمان‌های روان شناختی است با هدف کاهش رنج‌های روانی انسان‌ها و بالا بردن کیفیت زندگی آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این کارگاه پیمان دوستی استاد مدعو از تهران مهمترین مباحث پذیرش و تعهد درمانی مطرح شد و روان شناسان و مشاوران حاضر در این دوره، به صورت عملی مباحث مطرح شده را آموزش دیدند.

غفاری گفت: این کارگاه در دوجلسه و در طی دو روز برگزار شد که در روز اول کارگاه، پیمان دوستی به بیان مقدمات و بحث‌های نظری پذیرش و تعهد درمانی پرداخت و در روز دوم روند انجام مداخلات روان شناختی با این مدل درمانی به صورت عملی به حاضرین در کارگاه نشان داده شد.

وی در ادامه بیان داشت طبق توافقاتی که با این پزشک ،پیمان دوستی، صورت گرفته است برآن هستیم تا این کارگاه را به صورت فصلی برگزار کنیم.

انتهای پیام/ی

کارگاه تخصصی تربیت درمانگر در میبد برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.