سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در قزوین

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰۰ برنامه با شعار "ما توانستیم " اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در ستاد نکوداشت هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌های سی و هشتمین سالروز هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور با رژه نیرو ها‌ی مسلح آغاز می‌شود.

طاهرخانی افزود: رژه نیرو‌های مسلح علاوه بر قزوین در آبیک هم برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد مقاومت در ۱۹ شهریور خبر داد و گفت: این همایش همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود و در آن از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: نواختن زنگ مقاومت همزمان با بازگشایی مدارس، پخش برنامه‌های ویژه در صدا و سیمای مرکز قزوین، عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا، نشست‌های خبری، سخنرانی فرماندهان دوران دفاع مقدس در پیش از خطبه‌های نماز جمعه، تجلیل از سرباران نمونه، دیدار با رزمندگان و خانواده‌های شهدا، اجرای برنامه‌های فرهنگی در زمینه ادبیات، شعر، تئاتر و موسیقی و رونمایی از چند جلد کتاب از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیرضا آشناگر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین هم در این جلسه گفت:در حال حاضر استکبار با راه انداختن جنگ اقتصادی به دنبال نابودی ملت ایران است و هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است که پایداری و مقاومت ایران را به آنان و دنیا یادآوری کنیم.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شکست حصر آبادان اضافه کرد : همزمان با این روز در برنامه‌ای از رزمندگان ۸ سال دفاع مقس تجلیل خواهد شد.

وی بر اجرای برنامه‌هایی با محوریت حماسه نوجوانان و جوانان، بازخوانی زندگی شهدای دانش آموز، بهره مندی از راویان جنگ در برنامه‌ها، استفاده از فضای مجازی برای تبلیغات هفته دفاع مقدس، فضا سازی شهر‌ها، برپایی تجمع با حضور خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از شهرداری‌ها خواست امکانات و فضا‌های خود را برای تبلیغات در اختیار دستگاه‌ها قرار دهند.

انتهای پیام/

ستاد نکوداشت هفته دفاع مقدس در قزوین

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.