سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح بیش ۳۰۰ طرح عمرانی در شهرستان رشت

همزمان با هفته دولت ۳۱۵ طرح عمرانی در شهرستان رشت به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سید محمد احمدی فرماندار رشت امروز در نشست کارگروه تولید و اشتغال و سرمایه گذاری رشت و تشریح طرح‌های هفته دولت در رشت گفت: ۳۱۵ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۴۱۲ میلیارد و ۵۶۶ میلیون تومان در زمینه‌های راه روستایی و شهری، آب، برق، کشاورزی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد و این میزان اعتبار نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۸ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح  این طرح‌ها برای بیش از ۲ هزار نفر شغل ایجاد می‌شود افزود: تعداد طرح‌ها نسبت به سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است که از این تعداد ۲۷۱ طرح دولتی و ۴۴ طرح متعلق به بخش خصوصی است.

فرماندار رشت در ادامه نشست کارگروه تولید و اشتغال و سرمایه گذاری رشت گفت: طرح‌های توسعه هرچه بیشتر صنعت کشاورزی وبهره برداری از ظرفیت گردشگری در اولویت پرداخت تسهیلات قرار دارند.

سید محمد احمدی افزود: تاکنون ۹۰۴ طرح برای اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی با اعتبار ۲۲۷ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان در کمیته فنی شهرستان تصویب شده است.

وی گفت: ۷۲۱ طرح نیز با اعتبار ۲۲۷ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شده که سهم استغال روستایی ۶۱۶ طرح با اعتبار ۱۳۵ میلیارد و ۳۱۳ میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شده که ۹۲ طرح به مبلغ ۹ میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان توسط بانک‌ها به متقاضیان پرداخت شده است.

فرماندار رشت تصریح کرد: همچنین از محل فراگیر ۱۰۵ طرح به مبلغ ۹۱ میلیارد و ۸۵۹ میلیون تومان به بانک‌ها معرفی و ۹ طرح با مبلغ ۸ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

بهره برداری از ۳۱۵ طرح عمرانی در شهرستان رشت 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.