سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی :

امسال نیکوکاران ۶۰۰ میلیون تومان در بخش نذورات و قربانی به کمیته امداد استان کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: نیکوکاران از ابتدای سال تاکنون ۶۰۰ میلیون تومان در بخش نذورات و قربانی به کمیته امداد استان کمک کردند که در کمترین زمان بین نیازمندان توزیع‌شده است.

حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ در سال گذشته خیران نزدیک به چهار میلیارد تومان به این نهاد کمک کردند و امسال پیش‌بینی می‌شود این مشارکت به هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برسد.

وی افزود: امسال هم کمیته امداد خراسان رضوی میزبانی خود را برای پهن کردن سفره‌ای از نذورات برای اهالی این نهاد آماده کرده تا نذر قربانی نیکوکاران را به‌منظور توزیع بین خانوار‌های نیازمند به عهده بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره  به تعامل کمیته امداد خراسان رضوی با سه هزار و ۲۰۰ مسجد به‌منظور جذب نذورات و قربانی گفت: در سطح خراسان رضوی ۱۰۶ پایگاه آمادگی دارند تا مشارکت‌های نقدی و قربانی نیکوکاران را جمع‌آوری کنند.
 
آسوده افزود: این پایگاه‌ها شامل ۱۲ مورد در اطراف حرم مطهر، ۳۶ مورد در دفاتر کمیته امداد استان و ۵۸ مورد در مراکز نیکوکاری برپا می‌شوند.
 
وی گفت: همچنین روش‌های پرداختی علاوه بر مشارکت حضوری در پایگاه‌های این نهاد، شامل واریز به شماره‌حساب ۰۱۰۵۲۲۴۴۰۶۰۰۰ بانک ملی با شناسه واریز ۳۸۷۳۱، شماره‌گیری کد: # ۷ * ۳ * ۰۵۱ * ۸۸۷۷ *، استفاده از اپلیکیشن سنا و مراجعه به سایت emdad.ir می‌باشد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اعلام اینکه کمیته امداد نذورات نقدی مردم را دریافت و نسبت به خرید، ذبح و توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان اقدام می‌کند گفت: نذورات قربانی با اولویت زنان سرپرست خانوار، خانوار‌های دارای بیمار، ایتام و خانوار‌های عائله‌مند درهمان منطقه جمع‌آوری‌شده توزیع می‌شود لذا نیکوکاران به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۱۲۸ تماس برقرار کنند.

انتهای پیام//ف.ح
 

آمادگی کمیته امدادخراسان رضوی برای جذب نذورات و قربانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.