سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

رشادت آزادگان در حافظه ملت ثبت شده است

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت : آزادگان دارای مقام و شان بالایی در کشور هستند؛ آنها خانواده را برای دفاع از مرز و بوم رها کردند و رشادت آنها علاوه بر اجر معنوی و اخروی در حافظه ملت ما ثبت و ضبط شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سردار قادر کریمی فرمانده انتظامی خراسان رضوی در دیدار با ناصرثریایی جانباز و آزاده دفاع مقدس گفت: آزادگان در دوران اسارت سختیهای بسیاری را تحمل کرده اند ، اما پس از سال‌های سخت اسارت امروز در ایران اسلامی جایگاه رفیعی دارند و نظام هیچگاه رشادت‌های سربازان خود را در دفاع از اسلام و قرآن و مرز‌های این سرزمین فراموش نخواهد کرد.
 
حجت السلام حکمتی پور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان نیز در این مراسم گفت:در قرآن دعوت به استقامت و صبوری در برابر مشکلات و امید به آینده شده است و کسی در دورنمای سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران پیش بینی حوادث را نمی‌کرد که روزی ملت آزادگان را در آغوش بگیرند ، اینان نماد اعتقاد عمیق  به قرآن و سند افتخار نظام هستند، زیرا صبور بودند و استقامت کردند.

گفتنی است ناصر ثریایی جانباز ٥٠ درصد است و در عملیات بیت المقدس در سال٦١ قبل از آزادسازی خرمشهر به اسارت نیرو‌های بعث در آمد و در تاریخ٢٩ مرداد ٦٩ به کشور بازگشت.
 
 
انتهای پیام // ف.ج
 

 

دیدارفرمانده انتظامی خراسان رضوی با ناصرثریایی جانباز و آزاده دفاع مقدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.