سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ قهرمانان آسیا؛

الدحیل قطر آماده رویارویی با پرسپولیس ایران خواهد شد

باشگاه الدحیل قطر اردوی آماده سازی بازیکنانش برای رویارویی با پرسپولیس ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه الوطن، تیم فوتبال الدحیل قطر پس از دیدار برابر تیم الریان در چارچوب لیگ ستارگان قطر به تازگی اردوی آماده سازی بازیکنان خود را برای رویارویی با تیم پرسپولیس ایران را آغاز کرده است.

محمد عفیف بازیکن تیم ادحیل در ارتباط با این اردوی آماده سازی گفت: الدحیل تلاش بسیاری را برای کسب سومین پیروزی متوالی در لیگ ستارگان قطر را انجام داد، اما برابر تیم الریان به تساوی دست یافت. در دیدار برابر الریان شانس با ما یار نبود و ما نتوانستیم انحصار رتبه اول لیگ ستارگان قطر را به دست آوریم.

عفیف در ارتباط با اردوی آماده سازی بازیکنان الدحیل برای حضور در لیگ قهرمانان اسیا افزود:الدحیل با توجه به مصدومیت بازیکنانش  تحت تاثیر قرار گرفته است و باز هم تلاش می‌کند تا همان قدرت و عملکرد گذشته خود در لیگ قهرمانان اسیا را حفظ کند. همچنین تیم الدحیل به واسطه تغییر کادر فنی اش دچار تحولات بسیاری شده است.

هافبک تیم الدحیل قطر ادامه داد: الدحیل همیشه تلاش می‌کنیم تا همان طور که در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا درخشش داشتیم، این روند را ادامه دهیم.

گفتنی است دیدار رفت تیم‌های الدحیل قطر و پرسپولیس ایران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ از ساعت ۲۰ در ورزشگاه عبدلله بن خلیفه آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید:برنامه پرسپولیس در دوحه مشخص شد


انتهای پیام/

الدحیل اردوی آماده سازی بازیکنانش را آغاز کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.