سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپاهان-تراکتور در فولادشهر برگزار می‌شود

باشگاه سپاهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر، در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خبر از برگزاری دیدار سپاهان و تراکتوسازی در ورزشگاه فولاد شهر داد.

وی اعلام کرد: باتوجه به مشکلاتی که برای چمن ورزشگاه نقش‌جهان پیش آمده است، باید هرچه سریعتر ترمیم شود بنابراین با مشورت‌های انجام شده با کارشناسان مربوطه مقرر شد اقدامات اساسی بر روی چمن انجام شود و فعلاً دیداری در استادیوم نقش‌جهان برگزار نشود تا زودتر به شرایط ایده آل برسد.

برهمین اساس با نظر مساعد امیر قلعه‌نویی و توافق مدیران باشگاه ذوب‌آهن دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر کشور در استادیوم فولاد شهر برگزار خواهد شد.

تابش در همین رابطه از هواداران سپاهان خواست کرد: در این خصوص صبوری داشته باشند تا هرچه سریع‌تر مشکل چمن نقش‌جهان برطرف شده و بتوانیم تا آخر فصل به نحو مطلوب از این زمین استفاده کنیم.

انتهای پیام/م

اطلاعیه باشگاه سپاهان درخصوص بازی سپاهان-تراکتور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.