سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز خبر داد؛

راه اندازی گروه جهادی در پایگاه‌های مقاومت محله شیراز

گروه جهادی در تمامی پایگاه‌های مقاومت محله شیراز راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سید حسین حسینی در جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) گفت: در طرح جدید بسیج در هر پایگاه مقاومت محله با مدیریت و هدایت سرگروه در عرصه‌های مختلف گروه‌های جهادی، رزمی و هنری فعالیت می‌کنند که برنامه‌های تربیتی صالحین و گشت‌های محله محور بسیج همچون گذشته دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح این است که هر پایگاه مقاومت محله با جذب و سازماندهی نیرو‌های داوطلب یک گروه جهادی شکل بدهد و در هر محله بتواند محور فعالیت در بحث خدمت‌رسانی به جامعه باشد، گفت: برای رفع مشکلات معیشتی ساکنان محلات صندوق‌های قرض الحسنه در محلات احیاء می‌شود.

سرهنگ حسینی بیان کرد: با رویکردی که فعالیت و برنامه‌های بسیج در پیش گرفته است همه فعالیت‌های بسیج در پایگاه مقاومت با تشکیل یک گروه چند نفره که محور هدایت آن سرگروه است برگزار می‌شود تا از این طریق افرادی که در عرصه‌های مختلف به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند پرورش یابد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز تصریح کرد: در طرح اعتلای بسیج علاوه بر رویکرد فرهنگی، رزمی و هنری بحث خدمت‌رسانی به جامعه و کمک رسانی به محرومین در اولویت قرار دارد.
انتهای پیام/ر

ایجاد گروه جهادی در پایگاه‌های مقاومت

برچسب ها: سپاه ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.