سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برترین‌های جشنواره پایگاه‌های برتر مسجد محور قزوین

در جشنواره پایگاه‌های برتر مسجد محور استان قزوین از ۴۰ نفر تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛در جشنواره پایگاه‌های برتر مسجد محور از ۴۰ نفر از ائمه جمعه و جماعات، فرمانده هان پایگاه بسیج، خادم، موذن و مکبر تجلیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی نماینده، ولی فقیه در بسیج مستضعفین در این جچشنواره گفت: در طول تاریخ مساجد به جنگ تحلیل‌های غلط رفته اند و بزرگترین کارکردشان ارائه تفکر صحیح به جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی افزود: باید در مساجد در کنار قرآن و عترت به کار‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی با اشاره به مسائل روز کشور افزود: بزرگترین مشکل کشور بی تدبیری است.

دبیر امور مساجد در استان قزوین هم با اشاره به جنایت‌های صهیونسیت هاو به آتش کشیدن مسجد القصی گفت: اسرائیلی‌ها با افکار ما بازی می‌کنند و مسجد با گنبد طلایی را به ما نشان می دهند در صورتی که مسجد الاقصی اصلی مسجدی با گنبد سیاه رنگ است.

حجت الاسلام قابل همچنین با انتقاد از رفتار بعضی از اعضای هیات امنا مساجد گفت: بعضی‌ها مسجد ار ملک شخصی تصور می‌کنند و اجازه نظارت نمی‌دهند.

وی همچنین با تاکید بر تلاش برای جذب جوانان به مساجد گفت: راه جذب جوانان نفوذ در دل‌های آنان است و ائمه جماعت بایدبا مدیریت فرهنگی وقت بیشتری به این موضوع اختصاص دهند.

انتهای پیام/

تجلیل از ۴۰ نفر در جشنواره پایگاه‌های برتر مسجد  در قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.