سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر ستاد توسعه هوایی معاونت علمی؛

شبکه بزرگ هوانوردی برای کمک به شرکت‌های دانش بنیان تشکیل می‌شود

منطقی با اشاره به صنعت هوانوردی گفت: ثبت نشان تجاری در حوزه هوایی ضرورت است و برای تحقق این هدف، اقدام به تشکیل شبکه‌ای بزرگ در حوزه هوایی و هوانوردی خواهیم کرد.

به گزارش  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به ضرورت ثبت نشان تجاری در حوزه هوایی، بیان کرد: برای تحقق این هدف، اقدام به تشکیل شبکه‌ای بزرگ در حوزه هوایی و هوانوردی خواهیم کرد تا در دل این شبکه، بتوانیم مجموعه ای از فعالان صنعت هوایی را دو هم جمع کنیم.

وی افزود: تاسیس  مجموعه‌ای به صورت شبکه‌ای بزرگ در راستای تشکیل علامت تجاری برای بیشتر شناخته شدن شرکت‌ها در داخل و خارج یک ضرورت است.

توسعه بازار و محصولات هوایی در راستای رونق صنعت هوانوردی

به گفته منطقی، توسعه بازار و محصولات این صنعت نیز برای تحقق هدف ثبت نشان تجاری نیز یک ضرورت است که برای این کار نیز تاکنون اقدامات مختلفی داشته ایم اما این اقدامات کافی نیست و باید تلاش بیشتری برای رونق صنعت هوایی بکنیم.

وی  تصریح کرد: بسیاری از پیشرفت‌های حوزه هوایی در چند سال اخیر رقم خورده است به عنوان مثال ساخت هواپیما‌های ۸ نفره، طراحی و ساخت پهپاد‌ها و افتتاح مرکز ملی نوآوری پهپاد‌ها با هدف توسعه صنعت هوایی در کشور مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.