سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان ناپایداری جوی در مازندران تا امشب

مدیرکل مدیریت بحران مازندران از پایان ناپایداری‌های جوی و خطر جاری شدن روان آب‌ها تا پایان امشب خبر داد.

علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، گفت: براساس اطلاعیه هواشناسی استان پیش بینی‌های می‌شود از صبح امروز تا اواخر امشب شدت گرفتن بارندگی، آبگرفتگی معابر، خیابان و سیلاب در مناطق کوهپایه‌ای دور از انتظار نیست.

وی افزود: در این مدت هشدار‌های لازم به کشاورزان مسافران و دامداران داده شده است.

احمدی گفت: شهروندان مازندرانی و مسافران شمال در این مدت از برپایی چادر و اقامت در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی سیل گیر خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران از همه نیرو‌های امدادی و خدماتی خواست: با آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات امدادی، آمادگی لازم برای هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی به ویژه در راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی را داشته باشند.

وی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود و تقویت جریان بارشی تمامی نهاد‌های امدادی استان شامل شهرداری، جمعیت هلال احمر، اورژانس، راهداری و دیگر نهاد‌های خدمات رسان به حالت آماده باش در آمدند.

 

تداوم بارندگی در مازندران

بسطامی رییس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه با نفوذ سامانه بارشی به مازندران شاهد بارش باران در مناطق مختلف استان بودیم، گفت: در شبانه روز گذشته بیشترین میزان بارش در نوشهر، بازیارخیل میاندرود و سوخته سرای سوادکوه به ترتیب ۱۹، ۱۷ و ۱۵ میلی متر ثبت شد.

به گفته وی در مدت زمان فعالیت سامانه بارشی در مازندران، دمای هوا در مناطق ساحلی و جلگه‌ای ۳ تا ۵ و در ارتفاعات ۶ تا ۱۰ درجه کاهش یافت.

رییس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران افزود: فردا تا پایان هفته اوضاع جوی استان پایدار است و در ساعات بعدازظهر احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده باران در برخی مناطق وجود دارد.

بسطامی با توجه به پایداری اوضاع جوی مازندران از فردا تا پایان هفته و نیز افزایش دما به کشاورزان توصیه کرد نسبت به برداشت شالی تا اوایل هفته آینده اقدام کنند.

وی گفت: دریا در ۲۴ ساعت آینده مواج است و برای شنا و فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.
انتهای پیام/آ


ناپایداری جوی در مازندران تا پایان امشب

برچسب ها: هواشناسی ، حادثه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.