سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذرنیا: تفاهم خواهر خواندگی میان تراکتورسازی و سپاهان وجود دارد

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تفاهم نامه خواهر خواندگی با سپاهان داریم و کانون هواداران 2 تیم هم با یکدیگر هماهنگ هستند.

حسن آذرنیا سرپرست باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت تیم روز به روز بهتر می شود و با گذشت زمان هماهنگی میان بازیکنان صورت می گیرد و نتایج لازم را در لیگ برتر کسب می کنیم.

او درباره بازی با سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بیان کرد: بازی سختی برابر سپاهان داریم چرا که این تیم از کادر فنی مجربی برخوردار است و قلعه نویی هم زمانی هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده داشت و شناخت خوبی از تیم ما دارد. البته بازیکنان تیم به تدریج با یکدیگر هماهنگ می شوند و بازی با کیفیت بهتری ارائه می دهند.

آذر نیا درباره پیشنهاد باشگاه سپاهان جهت ایجاد آرامش در سکوهای ورزشگاه تصریح کرد: پیشنهادی از سوی باشگاه سپاهان دریافت نکردیم اما بین 2 باشگاه تفاهم نامه خواهر خواندگی وجود دارد و کانون هواداران 2 تیم با یکدیگر هماهنگ هستند و مشکلی در سکوها ایجاد نمی شود. همچنین هواداران تراکتورسازی یکی از بهترین هواداران دنیا هستند و هفته گذشته 61 هزار تماشاگر بدون کمبود امکانات فقط 90 دقیقه تیم خود را تشویق کردند و هیج مسئله حاشیه ای هم ایجاد نشد.

نبود مهاجری در تیم تراکتورسازی احساس نمی شود 

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه جایگزینی برای مهاجری مدیر فنی سابق تیم انتخاب نشده است، گفت: تا جایی که شنیدم مهاجری با تیم پدیده مشهد به توافق رسیده است و برای او در سمت جدیدش آرزوی موفقیت می کنم. همچنین فرد جدیدی برای جایگزینی مهاجری انتخاب نشده است و من به عنوان مدیر تیم وظایف خود را انجام می دهم و نبود مهاجری در تیم ما احساس نمی شود.

کارت بازی مهاجم اسکاتلندی صادر شد 

او درباره وضعیت هری اروین مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی تصریح کرد: کارت بازی اروین صادر شده است و در چند روز آینده از فدراسیون فوتبال ای تی سی این بازیکن را دریافت می کنیم تا او با صلاحدید توشاک بتواند برابر سپاهان بازی کند.

هری اروین همانند دژاگه خالکوبی اش را می پوشاند 

آذرنیا درباره اینکه خالکوبی اروین همانند دژاگه مشکل ساز نمی شود، گفت: بازیکن خارجی که به فوتبال ایران می آید باید مقررات ما را هم رعایت کند و هری اروین مهاجم اسکاتلندی هم از این قاعده مستثنی نیست و به طور حتم خالکوبی اش را همانند دژاگه می پوشاند تا مشکلی به وجود نیاید.

او درباره وضعیت نقل و انتقالات تراکتورسازی گفت: سهمیه خارجی مان با جذب مهاجم اسکاتلندی تکمیل شد و اکنون قصد داریم یک مدافع داخلی بگیریم تا نقاط ضعف خود را در این پست برطرف کنیم. 

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما  دیر تر از سایر تیم ها شکل گرفته است  وهمین باعث شد که بازیکنان با یکدیگر هماهنگ نباشند اما به نظرم با  بازیکنان خوب و کادر فنی مجربی که در اختیار داریم امسال می توانیم جایگاهی در خور و شایسته در لیگ برتر کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: 

توشاک:هواداران تراکتور من را یاد لیورپولی‌ها انداختند/خوشحالم، اما هنوز به زمان زیادی نیاز داریم

بازیکن اسکاتلندی تراکتور وارد تبریز شد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.